🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43623.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مینگ چی کو: دوربین گلکسی نوت 8 زوم اپتیکال سه برابری خواهد داشت

بر اساس اخباری که تا کنون به دست رسیده، تقریباً اطمینان داریم که گلکسی نوت 8 نخستین پرچمدار سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه خواهد بود که یکم شهریور امسال از آن رونمایی می شود. [digipullqoute ...

بر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اساس اخباری که تا کنون به دست رسیده، تقریباً اطمینان داریم که گلکسی نوت 8 نخستین پرچمدار سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه خواهد بود که یکم شهریور امسال از آن رونمایی می شود.

ماژول دوربین گلکسی نوت 8 از یک لنز معمولی و یک لنز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تله فوتو تشکیل شده است

حالا آقای «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه صنعت موبایل، طی اظهار نظری اعلام کرده دوربین اصلی فبلت نوت 8 توانایی زوم اپتیکال (بدون افت کیفیت) تا 3 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برابر را خواهد داشت. به گفته مینگ ماژول دوربین موبایل مورد بحث، از یک لنز معمولی با سنسور 13 مگاپیکسلی و یک لنز «تله فوتو» با حسگر 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که در کنار هم، امکان زوم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپتیکال را فراهم می کنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که هر دو سنسور موجود در دوربین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت 8، از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره مند بوده و از سری «ISOCELL dual-lens» سامسونگ هستند. همچنین بنا بر شایعات، تمامی قطعات موجود در ماژول دوربین تلفن هوشمند مذکور نیز توسط شرکت «Samsung Opto-Electronics» تولید خواهد شد.

در نهایت گفتی است دوربین فوق العاده با توانایی ثبت تصاویر با کیفیت، احتمالاً تنها گوشه ای از توانمندی های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نوت 8 خواهد بود چرا که این فبلت باید در سال جاری، در مقابل حریف قدرتمندی به نام آیفون 8 در بازار به رقابت بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone