🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43652.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تعداد موبایل های سازگار با پلتفرم Daydraem گوگل تا پایان سال 2017 به یازده عدد می رسد

«ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل و عضو جدید هیئت مدیره آلفابت در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2017 از صحبت های متفرقه پرهیز می کرد، اما در گفتگو با خبرنگاران به نکته خوبی اشاره نمود. ...

«ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل و عضو جدید هیئت مدیره آلفابت در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2017 از صحبت های متفرقه پرهیز می کرد، اما در گفتگو با خبرنگاران به نکته خوبی اشاره نمود.

به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیچای تا پایان سال 2017 میلادی، 11 دستگاه موبایل اندرویدی با پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل یعنی «دی دریم» (Daydream) در بازار حضور خواهند داشت.

همان طور که می دانید پلتفرم دی دریم، موبایل ها را به سیستم های مستقل واقعیت مجازی تبدیل می کند؛ فقط کافیست موبایل سازگار با این فناوری را به یکی از هدست های Daydream متصل کرده و با استفاده از کنترلرهای اختصاصی آن، به گشت و گذار در دنیای مجازی بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی

افرادی که از هدست های Daydream استفاده کرده اند، بزرگ ترین مزیت آنها را وزن بسیار کم و سهولت استفاده در مقایسه با هدست های پیشرفته ای نظیر اچ تی سی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وایو و اکیلس ریفت می دانند. مشخصاً قابلیت جابجایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موبایل و کاربردهای متنوع آن را هم باید به فهرست مزیت های این پلتفرم اشاره کرد.

گفتنیست در حال تنها چهار موبایل اندرویدی با فناوری دی دریم سازگارند: پیکسل های ساخت گوگل، موتورولا موتو زی، هوآوی میت 9 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرو (و میت 9 پورش دیزاین)، و اکسون 7 ساخت شرکت ZTE. سامسونگ نیز اعلام کرده که پرچمداران کنونی اش یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن به زودی از طریق آپدیت نرم افزاری، پشتیبانی از Daydream را دریافت می کنند.

قاعدتاً پیکسل های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوگل که طی ماه های آتی رونمایی می شوند نیز با Daydream سازگارند؛ بنابراین باید منتظر رونمایی از چندین دستگاه دیگر هم باشیم که از سوی شرکت های مختلف و با پشتیبانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پلتفرم واقعیت مجازی گوگل معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone