🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43635.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی رسماً از اسپیکر هوشمند خانگی 45 دلاری خود رونمایی کرد

شیائومی امروز در رویداد معرفی محصولات خود علاوه بر تلفن هوشمند «Mi 5X»، از یک اسپیکر هوشمند خانگی تحت عنوان «Mi AI Speaker» نیز با قیمت بسیار رقابتی 45 دلار رونمایی کرد. دستگاه مورد بحث ...

شیائومی امروز در رویداد معرفی محصولات خود علاوه بر تلفن هوشمند «Mi 5X»، از یک اسپیکر هوشمند خانگی تحت عنوان «Mi AI Speaker» نیز با قیمت بسیار رقابتی 45 دلار رونمایی کرد. دستگاه مورد بحث توانایی برقراری ارتباط با اینترنت و تلفن های هوشمند را داشته، و از برخی از فناوری های اختصاصی کمپانی در حوزه هوش مصنوعی بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

بر اساس اظهارات شیائومی، Mi AI Speaker به 6 میکروفون مجزا مجهز شده و قابلیت دریافت صدا از تمام جهات را دارد؛ بدین ترتیب اسپیکر مذکور قادر است صرف نظر از جهت صدا، فرمان های کاربر را در محدوده خود شنیده و اجرا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

کمپانی سازنده همچنین مدعی است صدای تولیدی توسط محصول جدید (که به 2 بلندگو مجهز شده)  کیفیت بالایی داشته و مشکل پسندترین کاربران را نیز راضی خواهد کرد. در ضمن همانطور که در تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشاهده می کنید، دکمه های فیزیکی کنترل موسیقی نیز در بالای اسپیکر تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اسپیکر هوشمند شیائومی توانایی های نرم افزاری قابل توجهی دارد

علاوه بر ویژگی های سخت افزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابل توجه، اسپیکر شیائومی از لحاظ نرم افزاری نیز با دست پر به میدان آمده و در کنار اپلکیشن اختصاصی برای ارتباط با اسمارتفون ها، از طیف وسیعی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - محصولات و خدمات شیائومی مانند پخش رادیو، استریم موسیقی، خواندن کتاب های موجود در کتابخانه آنلاین شیائومی، برقراری تماس، خواندن پیامک، یادآوری قرارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ملاقات و بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دیگر از قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های کاربردی دیگر بهره مند خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

گفتنی است شیائومی فعلاً Mi AI Speaker را برای بازار چین و با قیمت 299 یوان (حدود 45 دلار) در نظر گرفته و با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توجه به محدودیت کنونی این محصول به پشتیبانی از زبان چینی، احتمالاً تا عرضه بین المللی اسپیکر هوشمند شیائومی و اضافه شدن سایر زبان ها، چند ماهی زمان باقی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone