🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36707.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

موسس واتس اپ این شرکت را ترک می کند

«جان کوم» مدیر اجرایی و هم بنیانگذار واتس اپ قصد دارد این کمپانی را ترک کند. به نظر می رسد دلیل این تصمیم، قصد فیسبوک برای ضعیف کردن سیستم های رمزنگاری اپلیکیشن واتس اپ باشد. ...

«جان کوم» مدیر اجرایی و هم بنیانگذار واتس اپ قصد دارد این کمپانی را ترک کند. به نظر می رسد دلیل این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تصمیم، قصد فیسبوک برای ضعیف کردن سیستم های رمزنگاری اپلیکیشن واتس اپ باشد.

اپلیکیشن واتس اپ در سال 2014 توسط فیسبوک با پرداخت 19 میلیارد دلار خریداری شد. در آن زمان 3 میلیارد دلار از این مبلغ در قالب سهام - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فیسبوک پرداخت شد. اخیراً اعلام شده بود که فیسبوک قصد دارد برای استخراج داده های کاربران و بهره بردن از آنها برای اهداف تبلیغاتی، روندهای رمزنگاری این اپلیکیشن را ضعیف تر از پیش نماید. به نظر می رسد کوم با این تصمیم موافق نیست.

کوم در حساب فیسبوک خود اعلام کرده:

در حدود یک دهه از زمانی که من و برایان اکتون واتس اپ را آغاز کردیم می گذرد و در این مدت سفر شگفت انگیزی را با - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برخی از بهترین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افراد تجربه کردیم. ولی اکنون برای من زمان گذر است.

من در زمانی [واتس اپ را] ترک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می کنم که افراد از واتس اپ به روش هایی فراتر از آنچه که من تصور می کردم، استفاده می کنند. تیم از هر زمان دیگری قوی تر است و به انجام - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کارهای شگفت انگیز ادامه می دهد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

مارک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک و شریل سندبرگ نیز از کوم برای تمام کارهایی که او برای ایجاد واتس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اپ انجام داده، تشکر کرده اند. زاکربرگ یک علامت اموجی غمگین نیز برای کوم ارسال کرده است.

برایان اکتون دیگر هم موسس واتس اپ نیز سال - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیش فیسبوک را ترک کرده بود تا به این ترتیب بتواند کسب و کار خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را راه اندازی کند. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - او در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ادامه پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا و فیسبوک هشتگ DeleteFacebook# را راه انداخت و از فالوئرهای حساب توییتر خود خواسته بود که فیسبوک را حذف کنند.

برخی از منابع - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از داخل فیسبوک اعلام کرده اند که کوم پیش از رسوایی مرتبط با کمبریج آنالیتیکا قصد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ترک شرکت را داشته. به این ترتیب می توان گفت که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این قصد او ارتباطی با موضوعات رسوایی یاد شده ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone