🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41853.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا گلکسی نوت 8 از شکنجه جان سالم به در می برد؟ [تماشا کنید]

حساب کاربری JerryRigEverything در وب سایت یوتوب، به خاطر تست های مقاومت اسمارت فون ها شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده و تقریباً هر موبایل تازه ای، شکنجه های وی را پشت سر ...

حساب کاربری JerryRigEverything در وب سایت یوتوب، به خاطر تست های مقاومت اسمارت فون ها شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده و تقریباً هر موبایل تازه ای، شکنجه های وی را پشت سر می گذارد.

با توجه به اینکه مدتی پیش موبایل مورد انتظار گلکسی نوت 8 به صورت رسمی معرفی شد، JerryRigEverything این بار به سراغ جدیدترین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کهکشانی سامسونگ رفته و مقاومت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بدنه دستگاه را مورد آزمایش قرار داده است؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با این همه، استایلوس S Pen مورد آزمایش قرار نگرفته و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمی دانیم چه مقاومتی از خود نشان خواهد داد.

مثل همیشه، تست زیر شامل مقاومت در برابر خط و خش، آتش و خم شدگی می شود و باید گفت که نوت 8، تمام این آزمون ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با عملکرد قابل قبولی پشت سر می گذارد. به نظر می رسد سامسونگ اطمینان حاصل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرده که نوت 8 هیچ نقطه ضعفی نداشته باشد و حتی با وجود تعبیه سنسورها و پورت های مختلف، به سختی هنگام تست خمیدگی از خود ضعف نشان می دهد که البته با انتظاراتمان از چنین موبایلی سازگاری دارد.

نمایشگر گلکسی نوت 8، در درجه ششم تست خط و خش، دچار آسیب می شود که تقریباً با اکثر موبایل های امروزی برابری می کند و از طرف دیگر، تا 10 ثانیه در برابر شعله مستقیم آتش دوام می آورد پیش از اینکه به صورت دائمی آسیب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ببیند. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 8 قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone