🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41854.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تایید برخی قابلیت‌های آیفون 8، در پی فاش شدن نسخه نهایی iOS 11

نسخه نهایی یا اصطلاحاً طلایی (Golden Master) از سیستم عامل iOS 11 چند ساعت پیش فاش شده که اطلاعات بسیاری را در مورد آیفون‌ بعدی به دستمان می‌رساند و از برنامه‌های اپل در سه شنبه‌شب ...

نسخه نهایی یا اصطلاحاً طلایی (Golden Master) از سیستم عامل iOS 11 چند ساعت پیش فاش شده که اطلاعات بسیاری را در مورد آیفون‌ بعدی به دستمان می‌رساند و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از برنامه‌های اپل در سه شنبه‌شب خبر می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

پس از نصب این نسخه، در اپلیکیشن ساعت، تصویر ساعتی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد همان نسخه سوم از اپل واچ باشد. زبان طراحی محصول تفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی نکرده اما چرخنده دیجیتالی، قرمز رنگ شده است. این در حالیست که در کد‌های iOS، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دیده می‌شود که این ساعت به ارتباط LTE مجهز شده و می‌توان مستقل تماس بگیرد. ظاهراً قرار است با همکاری اپراتورهای آمریکایی، کاربران ساکن این کشور روی موبایل و ساعت خود یک شماره تماس داشته باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

از سوی دیگر در iOS 11 نهایی، اشاره‌هایی به «Face ID» می‌شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و به احتمال زیاد نام نهایی قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تشخیص چهره آیفون بعدی، Face ID خواهد بود. در iOS 11 تصویر فوق دیده می‌شود که طراحی آیفون 8 را همانطور که تا کنون دیده‌ایم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و انتظار داریم به نمایش می‌کشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از طرفی بر اساس آنچه در تنظیمات دیده می‌شود، نمایشگر آیفون 8 به ویژگی «True Tone» که پیشتر در آیپدها وجود داشت هم مجهز شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اما اگر به اسکرین شات‌های فوق دقت کنید، یک نوار باریک را پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. این نوار قرار است وظیفه دکمه هوم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را انجام دهد. وقتی که به کلید هوم نیاز داشته باشید، می‌توانید آن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را بالا بکشید تا صفحه اصلی (همه اپلیکیشن‌ها) به نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کشیده شود و اگر آن را بالاتر بیاورید، اپ سوییچر فعال می‌شود که به شما اجازه می‌دهد اپ‌های فعال را ببینید و وارد اپ دیگر شوید. کلید روشن و خاموش کردن آیفون هم قرار است با نگه داشتن، نقش فعال کننده سیری را بازی کند.

در نسخه نهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از این سیستم عامل، اشاره‌ای هم به «AirPods 1,2» شده که برخی می‌گویند می‌تواند نسخه‌ای جدید و بهینه شده از ایرپادهای سال گذشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

مورد دیگری که در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - iOS 11 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به چشم خورده، مربوط به تصاویر پس زمینه جدیدی است که اپل می‌خواهد در این نسخه نرم افزاری در اختیار کاربران آیفون قرار دهد. به هر حال آیفون بعدی قرار است نمایشگری OLED داشته باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و اپل هم بدش نمی‌آید کیفیت آن را با پس زمینه‌های رنگارنگ به کاربران یادآوری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone