🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41849.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پروفسور لطفی زاده، پدر منطق فازی و دانشمند برجسته معاصر درگذشت

همان طور که می دانید چند روز قبل شایعه درگذشت پروفسور لطفی زاده در سایت های خبری منتشر و سپس تکذیب شد. متأسفانه دکتر فیروز نادری این خبر را در صفحه اینستاگرام خودش تأیید کرده و ...

همان طور که می دانید چند روز قبل شایعه درگذشت پروفسور لطفی زاده در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - سایت های خبری منتشر و سپس تکذیب شد. متأسفانه دکتر فیروز نادری این خبر را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - در صفحه اینستاگرام خودش تأیید کرده و می گوید دکتر لطفی زاده در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) از دنیا رفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

پروفسور لطفی زاده (با نام کامل لطفعلی عسکرزاده) در علوم ریاضی، کامپیوتر و برق به درجه استادی رسید و یکی از بزرگ ترین دستاوردهایش، معرفی ریاضیات فازی و منطق فازی است که دنیای هوش مصنوعی را متحول کرد.

او تدریس را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - از دانشگاه کلمبیا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - آغاز کرد و سپس در دیگر دانشگاه های معتبر آمریکا از جمله برکلی به فعالیت پرداخت تا نهایتاً در رشته های الکتروتکنیک و علوم کامپیوتر به کرسی استادی دست یافت.

پروفسور لطفی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - زاده 25 مدرک افتخاری از دانشگاه های بزرگ و معتبر دنیا دریافت کرده و بیش از 200 مقاله علمی را به تنهایی به چاپ رسانده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

لطفی زاده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - که از پدری ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - و مادری روس در باکو متولد شده، در ایران تحصیل کرده و سپس به آمریکا رفته است، می گوید:

مسائل خیلی عمیق تری [در مقایسه با ملیت] در زندگی وجود دارد ... همه این فرهنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - ها به من شکل داده اند ... من یک ریاضیدان آمریکایی و مهندس برق ایرانی متولد روسیه هستم.

پروفسور لطفی زاده قرار است در زادگاهش در جمهوری آذربایجان به خاک سپرده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone