🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41848.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس بیشترین سهم از بازار مادربوردهای حرفه ای اینتل را در اختیار دارد

ایسوس که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات و قطعات کامیپوتر و لپ تاپ در دنیا به شمار می رود، به تازگی بیشترین سهم را از بازار مادربوردهای حرفه ای سازگار با پردازنده های ...

ایسوس که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات و قطعات کامیپوتر و لپ تاپ در دنیا به شمار می رود، به تازگی بیشترین سهم را از بازار مادربوردهای حرفه ای سازگار با پردازنده های اینتل به دست آورده است. در ادامه، بیانیه مطبوعاتی ایسوس را در رابطه با دستاورد فوق مطالعه خواهید کرد.

کمپانی تولید کننده مادربورد ایسوس با فاصه زیاد نسبت به رقبا در تولید مادربوردهای رده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - بالا بر پایه چیپست های اینتل، 60 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت در حال حاضر بزرگ ترین فروشنده مادربورد در چین، امریکا، اروپا و خاور میانه است.

این درحالی است که رقیب این شرکت یعنی گیگابایت (Gigabyte) در سال 2016 به علت افزایش قیمت قطعات، ضعیف تر ظاهر شده است و منابع آگاه از صنعت بر این باورند که ایسوس در سال 2018 نیز سهم زیادی بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان

ایسوس چندین سال پیش این تغییرات را داشته و با توجه به مهیا کردن شرایط برای ورود به جنگ قیمت گذاری در محصول، اکنون وارد فاز جدیدی شده. این برند توجه خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - بر بهبود ذهنیت کاربران، طراحی محصول و کیفیت معطوف ساخته تا بازار را از سمت رده میانه به سمت رده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - بالا سوق دهد.

ایسوس 70 درصد بازار مادربوردهای X299 را در اختیار دارد

با در نظر گرفتن میزان فروش در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - پلتفرم های مشخص، ایسوس توانسته 70 درصد از سهم فروش مادربوردهای X299 را با تولید و توزیع سری های ROG و PRIME و TUF به خود اختصاص دهد. این میزان در مادربورد های بر پایه پلتفرم AMD Ryzen نیز بیش از 70 درصد است.

با در نظر گرفتن عرضه نسل جدید پردازنده و پلتفرم اینتل با نام Coffee Lake در ماه اکتبر امسال، ایسوس فصل شلوغی خواهد داشت و احتمالاً میزان عرضه مادربوردهای این شرکت در این فصل بیش از پنج میلیون در سه ماهه پایانی سال 2017 خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone