🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41850.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

همکاری 240 میلیون دلاری MIT و IBM برای فتح حوزه تحقیقات هوش مصنوعی

شرکت IBM و انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (MIT) اخیراً وارد همکاری تازه ای شده و به تاسیس آزمایشگاهی پرداخته اند که قرار است طی دهه آتی، به دستاوردهای مهمی در زمینه هوش مصنوعی دست یابد. این ...

شرکت IBM و انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (MIT) اخیراً وارد همکاری تازه ای شده و به تاسیس آزمایشگاهی پرداخته اند که قرار است طی دهه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - آتی، به دستاوردهای مهمی در زمینه هوش مصنوعی دست یابد. این قرارداد، سرمایه گذاری 240 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - دلاری از سوی IBM را شامل می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - یکی از بزرگ ترین قراردادهای تاریخ میان یک شرکت خصوصی و یک دانشگاه به حساب می آید.

MIT با دنیای سازمان های تجاری غریبه نیست و آزمایشگاه مدیا این انستیتو، پیشتر چندین کمپانی استارتاپ تاسیس کرده است؛ اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - قرارداد، ابعاد به مراتب وسیع تری نسبت به تجربیات پیشین MIT دارد. این آزمایشگاه تازه که به عنوان شرکتی جدا عمل می کند، MIT-IBM Watson AI Lab نام دارد و روی پیشرفت های مفهومی هوش مصنوعی متمرکز خواهد بود؛ یکی از اصلی ترین خطوط مشی این شرکت نیز، ترغیب سازمان ها به استفاده از خروجی های واقع گرایانه ابداعات هوش مصنوعی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

MIT و IBM ضمن تایید این خبر، چهار رکن اساسی برای آزمایشگاه جدید خود در نظر گرفته اند: توسعه الگوریتم هوش مصنوعی، توسعه صنعت هوش مصنوعی، تحقیق در زمینه پشتیبانی سخت افزاری از هوش مصنوعی کامپیوتری و در نهایت، کشف تاثیرات مثبت اقتصادی و اجتماعی هوش مصنوعی روی زندگی مردم در اقصی نقاط جهان.

از منظر پروژه های در دست کار، MIT-IBM Watson AI Lab قصد دارد ابتدا اهداف مشخصی مانند تشخیص سرطان به کمک هوش مصنوعی را دنبال کند و در عین، بازوی دو پروژه دیگر MIT نیز خواهد بود. پروژه نخست، استارتاپ The Engine است که می خواهد سازمان های تازه تاسیس را به تجهیزات تخصصی، سرورها و متخصصین متصل کند. از طرف دیگر، پروژه MIT.nano هم تاسیساتی در زمینه علوم نانو و نانوتکنولوژی است که تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - سال 2018 افتتاح می شود.

همکاری بزرگ و جاه طلبانه MIT و IBM، می تواند نشان دهنده آینده ای باشد که باید برای ابداعات تکنولوژیک ترسیم کنیم. با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - ظهور اتومبیل های خودران و تکنولوژی هایی که اتکای عمیقی به هوش مصنوعی دارند، این سرمایه گذاری بزرگ بدون شک به دستاوردهای مهم و هیجان انگیزی طی دهه آتی منجر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone