🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33873.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی ابداعی مهندس گوگل فایل های صوتی را به ویدیو بدل می کند

اخیرا اپلیکیشنی توسعه داده شده که قادر است با کمک یک سیستم ویدیویی جالب تصاویر مرده را زنده می کند. Supasorn Suwajanakorn توسعه دهنده این اپ که از مهندسان گوگل هم هست ابزاری ساخته که در ...

اخیرا اپلیکیشنی توسعه داده شده که قادر است با کمک یک سیستم ویدیویی جالب تصاویر مرده را زنده می کند. Supasorn Suwajanakorn توسعه دهنده این اپ که از مهندسان گوگل هم هست ابزاری ساخته که در صورت دریافت خوراک ویدیویی مناسب می تواند ویدیوهای ساختگی نزدیک به واقعیت بسازد. این ابزار با مشاهده دقیق تصاویر ضبط شده قبلی و همچنین زیر نظر گرفتن حرکات لب و دهان افرادی که در آنها حضور دارند، نحوه گفتار آن فرد را تقلید می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - کند تا تصاویر ساختگی با محتوای کلامی متفاوت از ویدیوی اصلی بسازد.

Suwajanakorn در رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - با اپلیکیشن ابداعی خود گفته:

در واقع می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - توان از این تکنولوژی برای ایجاد نسخه های مجازی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - از افرادی استفاده کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - دیگر در این دنیا حضور ندارند؛ پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها می توانند بار دیگر فرزندانشان را نصیحت کنند، بازیگران قادرند که به صحنه باز گردند و معلمان و دبیران دوباره تدریس را تجربه نمایند.

با این حال اما این مهندس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - گوگل نوعی اپ «مدافع واقعیت» هم طراحی کرده تا ویدیوهای ساختگی را که با استفاده از این تکنولوژی ساخته شده اند شناسایی کند. طراح این اپ در همین رابطه گفته:

هدف ما ساختن الگویی دقیق از یک فرد بوده نه ارائه کاراکتری نادرست از آن. من به عنوان یک محقق روی تکنولوژی پیشگیرانه هم کار می کنم. کار من در واقع بخشی از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - های مستمر در بنیاد هوش مصنوعی هست که با کمک یادگیری ماشینی و البته ناظران انسانی تلاش دارد عکس ها و ویدیوهای ساختگی را شناسایی کند.

یکی از ابزارهایی که قصد داریم به زودی ارائه کنیم Reality Defender یا مدافع واقعیت است که نوعی پلاگین تحت وب به شمار می رود و میتواند به صورت خودکار در محیط مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - محتواهای ساختگی را شناسایی کند.

تهیه ویدوهای ساختگی چگونه است؟

سیستم لیپ سینکی که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - محققان دانشگاه واشنگتن توسعه داده اند ابتدا فایل های صوتی مربوط به صحبت های یک فرد را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - به اشکال واقعی از دهانش تبدیل می کند. در ادامه این اشکال روی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - صورت فرد در ویدیویی دیگر قرار داده می شوند. پژوهشگران دانشگاه واشنگتن برای این منظور نخست شبکه ای عصبی را آموزش دادند تا ویدیوهای مربوط به یک شخص خاص را مشاهده نماید و بعد صداهای مختلف را به اشکال - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - مختلف دهان وی تبدیل کردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان

آنها در ادامه با کمک نوعی تکنیک جدید یکسان سازی دهان تحقیقات خود را براساس فعالیت های لابراتوار عکس و گرافیک دانشگاه واشنگتن به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قزوین استان زنجان - پیش بردند و از این طریق موفق شدند طرح های ساخته شده از دهان را روی صورت شخصی که در ویدیوی ضبط شده قبلی بود قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone