🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33872.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای با کیفیتی از آیپد پرو 2018 اپل منتشر شد

استیو هِمِستورفِر افشاگر مشهور دنیای فناوری به تازگی رندرهای با کیفیتی از آیپد پرو 2018 اپل منتشر کرده است. پیش از این مینگ-چی کو تحلیلگر اپل ادعا کرده بود اپل در حال کار روی دو ...

استیو هِمِستورفِر افشاگر مشهور دنیای فناوری به تازگی رندرهای با کیفیتی از آیپد پرو 2018 اپل منتشر کرده است.

پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - از این مینگ-چی کو تحلیلگر اپل ادعا کرده بود اپل در حال کار روی دو مدل آیپد پروی جدید است که نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی دارند. رندرهای جدید نشان می دهند تبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - بزرگ بعدی این شرکت نمایشگر لبه به لبه با حاشیه باریک تر دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - فاقد کلید سخت افزاری هوم است.

علاوه بر این به نظر می رسد شاسی آیپد پروی 2018 مشابه با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - آیفون 4 است. به عبارتی لبه های قاب آن زاویه های تیزی دارند و بر خلاف بیشتر مدل های فعلی آیفون ها خبری از لبه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - های گرد نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل

علاوه بر این در بالا و پایین قاب آیپد پرو 2018 خطوط مرتبط با آنتن به چشم می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - خورد. نگاه نزدیک تر به این رندرها نشان می دهند خبری از درگاه 3.5 میلی متری هدفون نیست و در دو طرف درگاه لایتنینگ دو خروجی مرتبط با اسپیکر دیده می شود. علاوه بر این دو حفره مرتبط با میکروفن در بالای دوربین TrueDepth درقاب اطراف دستگاه جای گرفته است.

مشابه با دیگر رندرهایی که پیش از این منتشر شده بود در پایین قاب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - پشتی دستگاه اسمارت کانکتور برای اتصال تجهیزاتی از جمله کیبورد جانبی تعبیه شده است. البته باید اشاره کرد که این بار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - این کانکتور به جای قرار گیری در حالت افقی مشابه با آیپد پروهای فعلی، به صورت عمودی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل

بنا بر گمانه زنی های قبلی به نظر می رسد دلیل این تغییر به تعبیه ماژول های Face ID در بالای نمایشگر دستگاه مرتبط باشد.

در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - رندرها تأیید نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - اند و نمی توان از صحت آنها اطمینان کامل داشت. شاید در مراسم 21 شهریور ماه اپل شاهد رونمایی از آیپد پرو 2018 باشیم. البته شاید هم قرار است در نهایت معرفی تبلت های بزرگ اپل به رویدادی در پاییز موکول شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone