🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33875.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار فهرست بهترین گوشی های اندرویدی ماه اوت در آنتوتو؛ جدول در قُرق چینی ها

وبسایت بنچمارک آنتوتو بنابر سنت همیشگی اش فهرستی از بهترین گوشی های اندرویدی دنیا را بر مبنای عملکردشان در این تست منتشر کرده. این فهرست به ماه اوت ۲۰۱۸ (اواسط مرداد تا اوایل شهریورماه) مربوط ...

وبسایت بنچمارک آنتوتو بنابر سنت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - همیشگی اش فهرستی از بهترین گوشی های اندرویدی دنیا را بر مبنای عملکردشان در این تست منتشر کرده. این فهرست به ماه اوت ۲۰۱۸ (اواسط مرداد تا اوایل شهریورماه) مربوط می شود و همانطور که اشاره کردیم صرفا گوشی های اندرویدی را در بر می گیرد.

در راس این فهرست همانطور که مشاهده میکنید موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - گیمینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - بلک شارک شیائومی قرار دارد که به اسنپدراگون ۸۴۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - مجهز است و توانسته امتیاز ۲۹۲۸۸۷ را در آنتوتو کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - بلک شارک ۸ گیگابایت رم دارد (البته نسخه ۶ گیگابایتی آن نیز ارائه شده) و از سیستم خنک کننده مایع برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد در حین کار کمک می گیرد..

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان

جایگاه دوم فهرست آنتوتو هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - گوشی میزو شانزدهم رسیده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - این گوشی تازه ترین پرچمداران شرکت سازنده اش است که ماه گذشته معرفی شد و درست مانند بلک شارک به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده و از سیستم خنک کننده مایع بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - گیرد. میزو شانزدهم توانسته امتیاز ۲۹۱۰۲۵ را در آنتوتو کسب کند که حدودا ۲۰۰۰ نمره از بلک شارک پایین تر است.

جایگاه سوم این جدول نیز به یک برند ناشناخته چینی به نام اسمارتیزان اختصاص یافته که با پرچمدار جدیدش به نام Nut R1 توانسته در این جایگاه بنشیند. این پرچمدار امتیاز 289490 را در آنتوتو کسب کرده است.

ویوو نکس با دوربین جهنده خود توانسته امتیاز ۲۸۶۲۸۶ را در این بنچمارک به دست آورده و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. این در حالی است - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - که گوشی می ۸ اکسپلورر ادیشن شیائومی با کسب امتیاز ۲۸۶۲۶۸ با اختلافی اندکی از آن در جایگاه بعدی این فهرست قرار گرفته است. اوپو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - فایند اکس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - نیز رتبه پنجم این جدول را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - در اختیار گرفته و به امتیاز ۲۸۵۳۴۴ در آنتوتو دست یافته است.

وان پلاس ۶ رتبه هفتم را در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - فهرست ماه اوت برترین موبایل های آنتوتو دریافت کرده و نسخه بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ گلکسی نوت ۹ سامسونگ نیز توانسته در جایگاه هشتم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - جدول قرار بگیرد. رتبه های نهم و دهم این جدول - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رودسر استان گیلان - هم به دو محصول دیگر از شیائومی به نام های می ۸ و می میکس ۲ اس اختصاص یافته اند.

اینکه پرچمداران عمدتا چینی اکثر جایگاه های این فهرست را به خود اختصاص داده اند هم قابل توضیح است؛ آنتوتو یک ابزار چینی برای دریافت بنچمارک نرم افزاری از تلفن های همراه است و شاید به همین خاطر نتایج ثبت شده در این فهرست با جانبداری تهیه شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone