تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24092.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

احتمال بازگشت ال جی به بازار تبلت‌ها با G Pad 5

شایعاتی مبنی بر بازگشت ال جی به بازار تبلت‌ها با G Pad 5 به گوش می‌رسد. این مسأله نه تنها به خاطر دوری دو ساله شرکت کره‌ای از این بازار عجیب است بلکه حضور چیپست ...

شایعاتی مبنی بر بازگشت ال جی به بازار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تبلت‌ها با G Pad 5 به گوش می‌رسد. این مسأله نه تنها به خاطر دوری دو ساله شرکت کره‌ای از این بازار عجیب است بلکه حضور چیپست قدیمی اسنپدراگون 821 در تبلت ال جی آن را به موضوع مورد بحثی تبدیل می‌کند.

در واقع LM-T600 یا همان G Pad 5 به تازگی از کره جنوبی تاییدیه رادیویی دریافت کرده است.  علاوه بر این نام همین مدل در سورس کد کرنل سرورهای ال جی هم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیده می‌شود. با این حال خبری از LMT600US در این کدها نیست که می‌تواند به معنی زیر سوال رفتن حضور ورژن مخصوص آمریکای این تبلت باشد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با اینکه مشخصات این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محصول هنوز نهایی نشده اما با نگاهی دقیق‌تر به کد کرنل می‌توان به اطلاعات دیگری نیز دست یافت. بر این اساس دو ظرفیت 6000 و 8200 میلی آمپر ساعتی برای G Pad 5 در نظر گرفته شده و این احتمال نیز تقویت می‌شود که ال جی در حال کار روی ورژن‌های مختلفی از این تبلت باشد.

علاوه بر این G Pad 5 از گوگل پلی نیز تاییدیه دریافت کرده است که از این طریق هم می‌توان به مشخصات دیگر آن رسید. از جمله اینکه با یک تبلت 10.1 اینچی طرف هستیم که نمایشگری با رزولوشن 1200×1900 دارد و از اندروید 9 پای استفاده می‌کند. این تبلت همچنین از اینترنت LTE - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پشتیبانی می‌کند و فاقد NFC است.

اطلاعات مرتبط با چیپست اسنپدراگون 821 هم در این کد کرنل به چشم می‌خورد. ظاهرا این چیپ که سه سال از عمر آن می‌گذرد با 4 گیگابایت رم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و 32 گیگابایت حافه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داخلی همراه خواهد شد.

با این حال برای نتیجه‌گیری در مورد این تبلت هنوز زود است و باید منتظر خبرهای بیشتری از G Pad 5 ال جی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone