🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39595.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دستیار دیجیتال شخصی Gemini، یاد و خاطره دهه 90 میلادی را زنده نگه می دارد

کمپانی بریتانیایی Planet Computer اخیراً از یک دستیار دیجیتال شخصی تاشو به نام Gemini رونمایی کرده که درست مانند آنچه انتظار دارید، گویی از دل دهه 90 میلادی و دوران طلایی این دیوایس ها بیرون ...

کمپانی بریتانیایی Planet Computer اخیراً از یک دستیار دیجیتال شخصی تاشو به نام Gemini رونمایی کرده که درست مانند آنچه انتظار دارید، گویی از دل دهه 90 میلادی و دوران طلایی این دیوایس ها بیرون آمده است؛ اما با این تفاوت که سخت افزار دستگاه حالا پردازنده ای 10 هسته ای، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از 4G، وای فای و بلوتوث را شامل می شود.

نمایشگاه CES معمولاً مکان مناسبی برای رونمایی از موبایل های جدید نیست و تولیدکنندگان ترجیح می دهند رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - از اسمارت فون ها را به کنگره جهانی موبایل در بارسلونا موکول کنند. با این حال، CES 2018 قطعاً بهترین جا برای رونمایی از Gemini - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - است که علی رغم اجرای اندروید، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - هیچ یک از قابلیت های محبوب موبایل های امروزی مانند دوربین دوگانه را در خود جای نداده است. اما بهرحال، طرفداران چنین دیوایسی قطعاً به مقایسه آن با گلکسی اس 8 یا آیفون 10 نخواهند پرداخت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان

Gemini بدنه ای تاشو داشته و از کیبورد QWERTY بهره می برد. نمایشگر دستگاه هم ابعادی معادل 5.9 اینچ دارد و اندروید 7.1 به صورت پیش فرض به اجرا در می آید؛ ضمناً ناگفته نماند که امکان دوال بوت لینوکس نیز در کنار سیستم عامل گوگل مهیا شده است. در پایان، دو پورت USB-C و یک پورت هدفون هم روی بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - دستگاه به چشم می خورد.

Gemini هنوز به صورت رسمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - روانه بازار نشده است اما همین حالا امکان پیش خرید آن از طریق Indiegogo مهیا شده. مدل 4G LTE دستگاه با قیمت 599 دلار به فروش می رسد و این قیمت برای مدلی که تنها از اتصال وای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - فای پشتیبانی می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - به 499 دلار کاهش می یابد.علاوه بر این در صورتی که به دنبال پورت های بیشتر هستید، می توانید «Connectivity Pack» - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان - دستگاه را با قیمت 75 دلار خریداری کنید که یک هاب USB-C، کابل HDMI و شارژر USB-C را شامل می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندرترکمن استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone