🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39596.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مهندس مایکروسافت در چین خبر از حیات سرفس فون می دهد

مایکروسافت هر چند وقت یک بار نشانه هایی از موبایل افسانه ای «سرفس فون» را از مجراهای مختلف به دنیای اخبار تکنولوژی می فرستد تا امید طرفداران را زنده نگه دارد. در تازه ترین اقدام ...

مایکروسافت هر چند وقت یک بار نشانه هایی از موبایل افسانه ای «سرفس فون» را از مجراهای مختلف به دنیای اخبار تکنولوژی می فرستد تا امید طرفداران را زنده نگه دارد. در تازه ترین اقدام این کمپانی، یکی از مهندسین آنها به صورت ظاهراً تصادفی نه تنها وجود سرفس فون را تأیید کرده، بلکه زمان عرضه آن را «آینده ای نه چندان دور» خوانده است.

این مهندس مایکروسافت با استفاده از حساب کاربری «مؤسسه تحقیقاتی مایکروسافت در آسیا» در سایت پرسش و پاسخ چینی Zhihu و در پاسخ به گلایه یکی از کاربران نسبت به کارآیی ضعیف کورتانا روی سیستم عامل اندروید، نوشت که دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان - اصلی این ضعف، فقدان دسترسی های کافی در اندروید است و سپس ادامه داد که عملکرد کامل و یکپارچه کورتانا را روی «سرفس فون» تجربه خواهید کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان

البته پس از دقایقی، این فرد به پست قبلی خود بازگشت و داخل پرانتز اعلام کرد هنوز نمی داند آیا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان - سرفس فون واقعاً وجود دارد یا خیر. با این حال شواهد اخیر نشان می دهند مایکروسافت دستگاهی با نام رمز «اندرومدا» با قابلیت تبدیل سایز از تبلت به موبایل را در دست توسعه دارد.

شاید وضعیت سرفس فون برای مهندسین مایکروسافت هم مبهم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان - است

اینکه یکی از مهندسین مایکروسافت با استفاده از حساب رسمی این شرکت در مورد سرفس فون صحبت کرده و سپس از واقعی بودن آن اظهار بی اطلاعی می کند را به دو شیوه می توان تعبیر کرد؛ یا سرفس فون واقعیست و این فرد به صورت ناخواسته (یا حتی عامدانه) حضور آن را تأیید کرده، یا اینکه وضعیت موبایل مورد انتظار مایکروسافت به قدری در هاله ابهام فرو رفته که حتی کارکنان رده بالای این شرکت هم هنوز نمی دانند آیا واقعاً چنین محصولی را در آینده خواهند دید یا خیر.

به هر حال، فعلاً می توان این سهو قلم مهندس مایکروسافت را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بندر انزلی استان گیلان - به عنوان نشانه ای از حیات پروژه سرفس فون یا اندرومدا در نظر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone