🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39599.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی EyeQ؛ ردیاب حرکات چشم برای تشخیص آسیب های مغزی

پیشرفت دانش پزشکی سبب شده تا متخصصین بتوانند از روی وضعیت چشم انسان و حرکات آن اطلاعات زیادی را در خصوص سلامت سایر بخش های بدن او به دست بیاورند. ردیاب چشمی EyeQ با بهره ...

پیشرفت دانش پزشکی سبب شده تا متخصصین بتوانند از روی وضعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چشم انسان و حرکات آن اطلاعات زیادی را در خصوص سلامت سایر بخش های بدن او به دست بیاورند. ردیاب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چشمی EyeQ با بهره مندی از همین دانش و پیگیری حرکات چشم فرد می تواند میزان و نوع صدمات احتمالی به مغز او را شناسایی نماید.

محصول کمپانی «RightEye» نه تنها می تواند به تشخیص آسیب ها و بیماری ها بپردازد، بلکه توانایی آن را دارد که با ارائه راهکارهایی به درمان صحیح آنها نیز کمک کند. کمپانی مذکور در نمایشگاه امسال نسخه ای جامع از ترمینال تشخیصی EyeQ را به نمایش گذاشته که با همراهی یک رایانه رومیزی، مانیتور و دوربین ردیاب چشمی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - «Tobii» در کمترین زمان اقدام به تشخیص آسیب و ارائه راهکار مرتبط با آن نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

طبق اعلام مدیرعامل کمپانی RightEye، سامانه مورد بحث مدتی است که در برخی مدارس، کلینیک های درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار گرفته. حتی تیم های مطرح در مسابقات لیگ بیسبال آمریکا هم از ترمینال EyeQ برای اطمینان از سلامتی بازیکنان خود بهره می برند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

علاوه بر تشخیص آسیب های مغزی، با اجرای متدی خاص می توان با کمک سامانه جدید RightEye ابتلا و حتی شدت بیماری اوتیسم را نیز در افراد مختلف -حتی کودکان- معین نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از دیگر کاربردهای سامانه EyeQ می توان به امکان تشخیص اختلال های مطالعه ای در کودکان و تعیین ریشه آنها (نقص جسمی یا عوامل روانی) اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone