🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39609.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی باتری ظرفیت بالا و قابل حمل Anker با توان ۲۰۰ وات ساعت

کمپانی Anker در خلال CES امسال از نسل دوم باتری فوق ظرفیت و قابل حمل «PowerHouse 200 » با توان ۲۰۰ وات ساعت پرده برداشت. محصولی که نسبت به نسل قبل خود کوچکتر، سبک تر ...

کمپانی Anker در خلال CES امسال از نسل دوم باتری فوق ظرفیت و قابل حمل «PowerHouse 200 » با توان ۲۰۰ وات ساعت پرده برداشت. محصولی که نسبت به نسل قبل خود کوچکتر، سبک تر و حدود ۴۰ درصد ارزان تر شده است.

شاید بتوان PowerHouse 200 را معادل یک باتری ماشین با طراحی بسیار زیباتر و قابلیت شارژ مستقیم انواع گجت ها و لوازم برقی با قابلیت حمل بهتر به حساب آورد. کاربردهای این باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - قابل حمل تقریباً بی شمار است و در خانه، محل کار و مسافرت های طولانی در دل طبعیت بسیار به کار شما خواهد آمد.

وزن حدود ۳ کیلوگرمی آن گرچه چندان سبک به حساب نمی آید، اما با توجه به ظرفیت شارژدهی آن و نحوه طراحی تسمه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - نگدارنده، کاملاً قابل قبول است. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - پورت های خروجی آن نیز از تنوع کاملی برخوردار بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - و از پریز ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت گرفته تا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - درگاه USB را برای شارژ انواع گجت ها شامل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - می شود. نمایشگر تک رنگ تعبیه شده در پنل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گالیکش استان گلستان - جلویی آن نیز اطلاعات بسیار خوبی در خصوص ظرفیت انرژی باقی مانده و میزان مصرف آن در واحد زمان ارائه می دهد.

باتری فوق ظرفیت و قابل حمل PowerHouse 200 محصول Anker با قیمت ۳۰۰ دلار از تابستان امسال در بازار آمریکا قابل خریداریی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone