🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39605.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

«رایزن 3 موبایل» قدرت پردازنده های چهار هسته ای را به لپ تاپ های ارزان قیمت می آورد

در حالی که چند ماه از معرفی پردازنده های پرچمدار مخصوص لپ تاپ AMD می گذرد، این کمپانی همزمان با CES2018 اقدام به رونمایی از دو پردازنده جدید از سری رایزن 3 موبایل برای لپ ...

در حالی که چند ماه از معرفی پردازنده های پرچمدار مخصوص لپ تاپ AMD می گذرد، این کمپانی همزمان با CES2018 اقدام به رونمایی از دو پردازنده جدید از سری - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - رایزن 3 موبایل برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - لپ تاپ های ارزان قیمت و کروم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - بوک ها کرده است.

با این که پردازنده های جدید از رده ارزان قیمت ها به شمار می روند، اما مدل «Ryzen 3 2300U» با دارا بودن ۴ هسته و ۴ رشته پردازشی و کلاک هسته های ۲ گیگاهرتز (قابل افزایش تا ۳.۴ گیگاهرتز) از قدرت خوبی برای پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - از لپ تاپ های معمولی برخوردار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - خواهد بود. این چیپست همانند دیگر مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - های هم رده خود از پردازشگر گرافیکی رادئون RX وگا بهره می برد. بهره مندی از ۶ واحد پردازش، تمام توان موتور گرافیکی مذکور را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان

اگر می خواهید پردازنده ای باز هم ارزان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - تر را از میان محصولات سری رایزن AMD انتخاب کنید، می توانید به سراغ «Ryzen 3 2200U» بروید. این چیپ مجتمع ۲ هسته ای از ۴ رشته پردازشی برخوردار بوده و فرکانس استاندارد هسته های آن برابر با ۲.۵ گیگاهرتز (قابل افزایش تا ۳.۴ گیگاهرتز) است. این محصول گرچه از پردازشگر گرافیکی مشابهی با مدل Ryzen 3 2300U بهره می برد، اما تنها ۳ واحد پردازش به آن اختصاص یافته است.

این دو چیپست از ۹ ژانویه در اختیار تولید کننده ها قرار گرفته و در CES امسال شاهد عرضه چندین و چند لپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آزادشهر استان گلستان - تاپ و کروم بوک با بهره مندی از این سخت افزارها هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone