🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39583.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اولین لنز سوپرزوم حرفه ای نیکون با مبدل تِله داخلی معرفی شد

شرکت ژاپنی نیکون تنها با یک محصول پا به نمایشگاه CES امسال گذاشته اما همان نیز کافیست تا تمام نگاه ها را به خود خیره سازد. این گجت، یک لنز سوپرزوم حرفه ای 400-180 میلیمتری ...

شرکت ژاپنی نیکون تنها با یک محصول پا به نمایشگاه CES امسال گذاشته اما همان نیز کافیست تا تمام نگاه ها را به خود خیره سازد. این گجت، یک لنز سوپرزوم حرفه ای 400-180 میلیمتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - است که درون خود یک تبدیل تِله هم دارد، یعنی با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - چرخاندن یک دکمه می توانید حداکثر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - فاصله کانونی آن را تا 560 میلیمتر افزایش دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان

البته محصول فوق خیلی به درد کاربران خانگی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - عمومی نمی خورد و عجیب است که در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی شاهد حضور آن هستیم. ضریب اف ثابت 4 این لنز که نام کامل آن AF-S Nikkor 180-400mm F/4E TC1.4 FL ED است، عکاسان ورزشی و حیات وحش را هدف قرار داده و نخستین لنز نیکون با مبدل تِله داخلی محسوب می شود. فعال کردن مبدل داخلی به گفته نیکون تنها با یک انگشت صورت می گیرد و عکاس بدون از دست دادن سوژه، می تواند فاصله کانونی این لنز را به 560-252 میلیمتر برساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان

با توجه به حرکت سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - سوژه ها در عکاسی ورزشی یا حیات وحش، نیکون الگوریتم های فوکوس خودکار این لنز را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - هم بهبود داده تا به خوبی با بادی های سری D5 یا D500 یا D850 با بیش از 153 نقطه فوکوس سازگار باشد. دیافراگم الکترومغناطیسی این لنز نیز سرعت عملکرد آن را افزایش داده و در عکاسی متوالی سریع هم نوردهی را ثابت و یکنواخت نگه می دارد. این لنز به لرزشگیر داخلی تا چهار استاپ نیز مجهز شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان

البته تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - این مجموعه از تجهیزات حرفه ای در یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - بدنه نه چندان بزرگ و سنگین باعث شده تا قیمت محصول نیز بسیار بالا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کامیاران استان کردستان - باشد و برای تهیه آن باید 12400 دلار ناقابل بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone