🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39612.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی D-Link در CES 2018 از سریع ترین روترهای خود رونمایی کرد

کوالکام سال گذشته 802.11ax را به عنوان استاندارد جدیدی برای افزایش سرعت و کارایی وای فای هنگام استفاده همزمان تعداد زیادی کاربر معرفی کرد اما «Wi-Fi Alliance» که یک مجموعه جهانی برای وضع استانداردهای شبکه های وای فای است ...

کوالکام سال گذشته 802.11ax را به عنوان استاندارد جدیدی برای افزایش سرعت و کارایی وای فای هنگام استفاده همزمان تعداد زیادی کاربر معرفی کرد اما «Wi-Fi Alliance» که یک مجموعه جهانی برای وضع استانداردهای شبکه های وای فای است تا سال آینده قصد تائید آن را ندارد اما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - این مساله مانع معرفی روترهای 802.11ax نشده است.

کمپانی «D-Link» نیز در همین راستا از نمایشگاه CES به عنوان فرصتی برای معرفی دو روتر 802.11ax استفاده کرده که یکی از آنها X6000 Ultra Wi-Fi Router دوبانده و دیگری AX11000 Ultra Wi-Fi Router سه بانده است و هردو مورد روی کاغذ بیشترین سرعت ممکن را ارائه می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - کنند.

AX6000 در سرعت 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - هزار مگابیت بر ثانیه کلاک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - شده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - در حالی که AX11000 سرعت چشمگیر 11 هزار مگابیت بر ثانیه را ارئه می کند.

کمپانی سازنده اطلاعات چندانی را درباره این روترها اعلام نکرده است و تنها به گفتن این جمله بسنده کرده که از نیمه دوم سال 2018 آنها را روانه بازار خواهد کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان

D-Link علاوه بر معرفی روترهای 802.11ax گجت های دیگری را نیز در CES معرفی کرده است که به سیستم شبکه Covr برای افزایش محدوده تحت پوشش اینترنت بی سیم مرتبط می شوند و عبارتند از یک مجموعه دو بانده با قیمت 249 دلار و یک مجموعه سه بانده با قیمت 319 دلار که به ترتیب در زمستان و بهار عرضه می شوند.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان

این کمپانی با همکاری شرکت McAfee روتر AC2600 را نیز طراحی کرده که از استاندارد 802.11ac پشتیبانی کرده و به افزایش امنیت دستگاه های متصل کمک می کند.

AC2600 که به صورت ویژه بر گجت های هوشمند اینترنت اشیاء متمرکز است در بهار سال آتی عرضه می شود، گرچه قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone