🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39601.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ماسک خواب هوشمند دریم‌لایت، استراحت را وارد مرحله جدیدی می‌کند

شرکت‌ها هر سال سعی دارند با معرفی گجت‌های کاربردی در نمایشگاه CES، کیفیت زندگی کاربران را دستخوش تغییر نموده و شرایط موجود را ارتقا دهند. شرکتی با نام دریم لایت نیز با تولید یک ماسک ...

شرکت‌ها هر سال سعی دارند با معرفی گجت‌های کاربردی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایشگاه CES، کیفیت زندگی کاربران را دستخوش تغییر نموده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرایط موجود را ارتقا دهند. شرکتی با نام دریم لایت نیز با تولید یک ماسک خواب هوشمند تلاش کرده استراحت را وارد مرحله جدیدی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل

این ماسک خواب هوشمند به نوعی طراحی شده که از ورود هرگونه نور جلوگیری کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - و تاریکی مطلق می‌آفریند. البته این تنها قابلیت این محصول  نیست و وجود مدارهایی تاشو در داخل این ماسک خواب هوشمند موجب گشته که امکاناتی نظیر چهار بلندگوی کوچک، حسگر‌های اشعه‌ی فراسرخ، یک ضربان‌سنج چشمی و دو پنل LED در آن تعبیه گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل

این محصول در حین راحتی پرکاربرد نیز هست چرا که در مواقع نیاز می‌تواند ۱۵ دقیقه نور ملایم نارنجی به چشم کاربر بتابد که به ترشح هورمون ملاتونین بیانجامد. تولید این هورمون که به وسیله‌ی غدهٔ کوچکی در مغز صورت می‌گردد، می‌تواند چرخهٔ خواب و بیداری در بدن را تنظیم کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل

در زمان معین هم این گجت با تابیدن نوری سبز رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - به پشت پلک‌ها، فرد را به آرامی بیدار می‌نماید که بسیار خوشایند خواهد بود.

بلند‌گو‌های این محصول درحالیکه توانایی از بین بردن صدای اطراف را دارند ‌قادرند به گجت دیگری متصل شده و موسیقی‌ دلخواه کاربر را پخش نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل

همیچنین این ماسک به‌همراه اپلیکشینی عرضه خواهد شد که می‌توان با استفاده از آن زمان خواب و نحوه به خواب رفتن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - را اندازه‌گیری و بررسی نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل

به گفته‌ی بنیان‌گذار شرکت دریم لایت، این گجت با یک‌بار شارژ شدن می‌تواند ۴ شب - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - سپری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند. اگرچه در صورت استفاده از بلند‌گو‌های این محصول این زمان کوتاه تر خواهد بود.

دریم لایت قصد دارد تا ماه آتی این ماسک خواب هوشمند را با قیمت اولیه‌ی ۱۰۰ دلار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone