🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39611.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گجت Sniffy Market به شما اجازه می دهد «هر محصولی» را پیش از خرید ببویید

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که خریدتان از خرده فروشی ها یک تجربه بویایی تمام عیار نبوده، احتمالاً از آشنایی با Sniffy خوشحال می شوید. این محصول عجیب که در CES ...

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که خریدتان از خرده فروشی ها یک تجربه بویایی تمام عیار نبوده، احتمالاً از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - آشنایی با Sniffy خوشحال می شوید. این محصول عجیب که در CES 2018 معرفی شده و فعلاً در فاز پروتوتایپ به سر می برد، قرار است به مشتریان اجازه دهد علاوه بر مشاهده و لمس محصولاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - که به دنبال خریدشان هستند، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - آنها را بو کنند.

خرده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - فروشی های مرتبط با غذا و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - نوشیدنی که محصولاتی مانند فلفل یا قهوه می فروشند، بدیهی ترین مثال برای کاربرد این گجت هستند و عطر هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - می تواند مثالی دیگر باشد؛ اما این سوال قطعاً برای شما هم پیش آمده که استفاده از Sniffy Market در چه شرایط دیگری کارآمد خواهد بود؟

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان

از ایده های بسیار عجیب پشت دستگاه که بگذریم، Sniffy Market به یک نمایشگر لمسی، یک دوربین و یک گردونه -که خرده فروشی ها رایحه های مختلف را به آن اضافه می کنند- مجهز شده است. به محض راه اندازی دستگاه، هر عابر کنجکاوی می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - از نمایشگر لمسی برای انتخاب یک محصول استفاده کند و سپس رایحه مورد نظر خود را ببوید. نکته عجیب اما جالب دیگر درباره Sniffy، استفاده از دوربین برای ثبت واکنش مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - به یک رایحه و تحلیل مثبت با منفی بودن آن است. البته این تصاویر به مشتریان نمایش داده نمی شود، بلکه اطلاعاتی است که میزان مقبولیت یک محصول در نظر مشتریان را به تولیدکننده نشان می دهد.

از آن جایی که دیوایس به نمایش درآمده در CES 2018 صرفاً یک نمونه پروتوتایپ چاپ سه بعدی شده بود، هنوز نمی دانیم که ورژن نهایی Sniffy Market چه زمانی در خرده فروشی ها قرار می گیرد. این دستگاه ایده ای بسیار خرق عادت دارد، اما همین ایده عجیب ممکن است آن را به محصولی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اردستان استان اصفهان - ایده آل برای برخی خرده فروشی ها تبدیل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone