🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39604.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کفی کفش هوشمند که زمین خوردن کاربر را به سرپرست اطلاع می دهد

کمپانی «Zhor Tech» که در نمایشگاه CES سال 2016 از کفش هایی رونمایی کرده بود که با کلیک روی گزینه ای در اپ مرتبط، بندهایش به طور خودکار بسته می شدند، حالا کفی کفش هوشمندی ...

کمپانی «Zhor Tech» که در نمایشگاه CES سال 2016 از کفش هایی رونمایی کرده بود که با کلیک روی گزینه ای در اپ مرتبط، بندهایش به طور خودکار بسته می شدند، حالا کفی کفش هوشمندی را معرفی کرده که با قرار گرفتن در کفش کاربر، می تواند، قدم های او را بشمارد و میزان خستکی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - او را نیز تشخیص دهد. ولی مهم تر از همه اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - در صورتی که کاربر در حین کار زمین بخورد، می تواند به سایرین اعلان ارسال نمایند. تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان

این کفی کفش برای کاربرانی طراحی شده اند که در محیط کارگاه های ساختمانی یا سایر محیط های مشابه کار می کنند. کفی های یاد شده به لطف حسگرهای به کار رفته همچنین لرزش های شدید اطراف - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - را که می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - توانند نشانه خطرات احتمالی باشند را تشخیص می دهند.

به نظر می رسد کاربردی ترین قابلیت این کفی ها تشخیص زمین خوردن کاربر باشد. در این صورت به مدیر یا سرپرست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - کاربر اعلانی مبنی بر پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - آمدن حادثه ارسال می شود. تمام اطلاعات دریافت شده از حسگر ها نیز به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - اپ موبایل ویژه ارسال می شوند و کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان - می تواند آنها را مشاهده کرده یا به اشتراک بگذارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سنندج استان کردستان

کمپانی Zhor Tech قصد دارد این کفی کفش را از شهریور تا مهر ماه سال 97 برای فروش به شرکت ها با قیمت 149 دلار به بازار عرضه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone