🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39615.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به طراحی احتمالی موبایل سامسونگ با ۲ نمایشگر در پشت و جلوی بدنه

سامسونگ یکی از پیشروترین تولید کنندگان صفحه نمایش در جهان است و ایده های خلاقانه ای را در محصولات خود پیاده می کند، از جمله پتنتی که مدتی پیش منتشر شد و شمه ای از ...

سامسونگ یکی از پیشروترین تولید کنندگان صفحه نمایش در جهان است و ایده های خلاقانه ای را در محصولات خود پیاده می کند، از جمله پتنتی که مدتی پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - منتشر شد و شمه ای از موبایل های آینده این شرکت را نشان می داد. بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - آنچه در این پتنت می بینیم، سامسونگ مشغول طراحی یک موبایل است که در هر ۲ سمت خود نمایشگر دارد و لبه صفحه نمایش هم خمیده است. این پتنت که اوایل سال ۲۰۱۷ ثبت شده بود، حالا در اولین روزهای سال ۲۰۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - روی وبسایت سازمان جهانی مالکیت فکری منتشر شده و برای همگان قابل مشاهده است. موبایلی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - با صفحه نمایش ۲ طرفه و لبه خمیده به ۳ روش می تواند پیاده سازی شود؛ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به هر یک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - از این ۳ حالت.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران

در طراحی اول، پشت و جلوی موبایل صفحه نمایشگر دارد و این دو قسمت از طریق خمیدگی در لبه سمت راست به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - یکدیگر متصل می شوند و حالت صفحه نمایش ادامه دار را ایجاد می کنند. در این صورت کاربر می تواند بسته به تمایل خود یکی از نمایشگرهای عقب یا جلوی دستگاه را برای استفاده انتخاب کند یا اینکه ۲ کاربر مختلف، محتوای متفاوتی را در دو سمت محصول مشاهده نمایند.

طراحی دوم هم در عقب و جلوی بدنه نمایشگر دارد، با این تفاوت که در این مدل حسگرهایی تعبیه شده و دستگاه می تواند تشخیص دهد کاربر موبایل را چگونه در دست گرفته است. موبایل ابتکاری سامسونگ در این صورت قادر است محتوا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - را به گونه ای نمایش دهد که دست کاربر مزاحم نمایش دادن آن نباشد و از فضای موجود به شکل بهینه استفاده نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران

در سومین مدل خمیدگی صفحه نمایش که عقب و جلوی دستگاه را به یکدیگر متصل می کنند، در پایین بدنه در نظر گرفته شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - جالب اینکه مایکروسافت هم در سال ۲۰۱۴ طراحی مشابهی را پتنت کرده بود، اما چنین موبایلی هرگز به بازار عرضه نشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران

باید توجه داشت که ثبت پتنت های شرکت کره - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - ای هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - الزاماً به معنای عرضه شدن موبایل هایی با این ویژگی ها نیست، اما به کمک آنها می توان در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رامسر استان مازندران - برنامه های آینده شرکت کره ای گمانه زنی کرد، از جمله موبایل اسرار آمیز گلکسی اکس که مدتهاست نامش در شایعات به گوش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone