🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39586.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی D-Link در CES از چهار دوربین امنیتی جدید رونمایی کرد

کمپانی D-Link امروز در نمایشگاه CES از سه دوربین وای فای و یک دوربین با قابلیت پشتیبانی از وای فای و LTE رونمایی کرد. دوربین های وای فای «DCS-8010LH»، «DCS-8300LH» و «DCS-8525LH» نام دارند. DCS-8010LH که اقتصادی ترین ...

کمپانی D-Link امروز در نمایشگاه CES از سه دوربین وای فای و یک دوربین با قابلیت پشتیبانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - وای فای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - و LTE رونمایی کرد.

دوربین های وای فای «DCS-8010LH»، «DCS-8300LH» و «DCS-8525LH» - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - نام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - دارند. DCS-8010LH که اقتصادی ترین گزینه موجود است توانایی ضبط تصاویر 720P را دارد در حالی که دو مدل دیگر از تصاویر 1080p پشتیبانی می کنند.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان

DCS-8010LH

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان
DCS8300LH

علاوه بر این زاویه دید این دوربین 120 درجه است، در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - که DCS8300LH و DCS-8525LH به ترتیب از زاویه 140 و 340 درجه ای برخوردار هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان
DCS-8525LH

این سه مدل از جوانب دیگر با هم تفاوت چندانی نداشته و همگی از قابلیت دید 5 متری در شب و شناسایی صدا و حرکت برخوردار هستند. بنابرین در صورتی که کوچکترین حرکتی در برابر دوربین رخ دهد، نوتیفیکیشنی به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - موبایل شما ارسال خواهد کرد.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - دیگر مشخصات گجت های جدید D-Link می توان به پشتیبانی از الکسا، دستیار گوگل و سرویس اتوماسیون IFTTT اشاره کرد که تا حد زیادی امکان خودکار سازی سیستم امنیتی را فراهم می کند.

همانطور که  گفتیم D-Link یک دوربین با قابلیت پشتیبانی از LTE را نیز معرفی کرده که «DCS-1820LH» نام دارد و از تائیدیه مقاومت در برابر آب IP65 برخوردار است، با این حال تنها با شبکه «ورایزن» آمریکا سازگاری دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان
DCS-1820LH

این دوربین ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - از بهار سال آینده به بازار راه پیدا می کنند و کمپانی سازنده برای DCS-8010LH قیمت 59.9 دلاری را در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - گرفته که آن را به یکی از ارزانترین دوربین های نظارتی بی سیم تبدیل می کند.

مدل های DCS-8300LH - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - و DCS-8525LH نیز به ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خدابنده استان زنجان - قیمتی برابر 119.9 و 299.9 دلار خواهند داشت. DCS-1820LH نیز که از شبکه LTE پشتیبانی می کند 299.9 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone