🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39585.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به لپ تاپ Notebook 9 Pen سامسونگ

سامسونگ برای معرفی لپ تاپ های سری 9 خود تا CES صبر نکرد و آنها را چند هفته پیش در آذر ماه رونمایی کرد، ولی از قابلیت های جالب یکی از آنها با نام «Notebook ...

سامسونگ برای معرفی لپ تاپ های سری 9 خود تا CES صبر نکرد و آنها را چند هفته پیش در آذر ماه رونمایی کرد، ولی از قابلیت های جالب یکی از آنها با نام «Notebook 9 Pen» پشتیبانی از قلم استایلوس بود. حالا این کمپانی لپ تاپ مذکور را در نمایشگاه CES ارائه کرده و قابلیت کار با آن فراهم شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل

در بدنه Notebook 9 Pen از آلیاژ منیزیوم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - استفاده شده و بدین ترتیب تنها یک کیلوگرم وزن دارد. این لپ تاپ از نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل بهره می برد و 16 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده. نمایشگر آن نیز 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل

قلم این لپ تاپ از 4096 سطح فشار پشتیبانی می کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - ضخامت نوک آن تنها 0.7 میلی متر است. بدین ترتیب برای طراحان می تواند بسیار مفید باشد، خصوصاً وقتی که نمایشگر این دستگاه به شکل تبلت تغییر پیدا کند. البته بر اساس ادعای سایت «engadget» پس از بررسی های این گونه به نظر رسید که برای دانش آموزان بیشتر مفید باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل

این قلم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - امکان یادداشت برداری توسط برنامه وان نوت و یا اپ ویژه نوت برداری سامسونگ را فراهم می کند. همچنین مشابه موبایل های سری نوت این شرکت، از قابلیت Air Commanbd پشتیبانی می نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل

همچنین اپ ویژه سامسونگ امکان نوت برداری همزمان با ضبط صدای جلسات کاری یا کلاس درس را فراهم می کند. از دیگر قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - هایی که از موبایل های سری نوت به این لپ تاپ به ارث رسیده می توان به امکان ایجاد تصاویر گیف از طریق قلم آن (دقیقاً مشابه با آنچه در تلفن هوشمند گلکسی نوت 8 ارائه شده) اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل

بر اساس بررسی ها به نظر می رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - یکی از مشکلاتی که این لپ تاپ از آن رنج می برد، حداکثر میزان روشنایی نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - آن باشد. همچنین تعداد درگاه های آن نیز محدود است؛ تنها یک درگاه استاندارد USB 3.0 یک درگاه USB-C، یک درگاه HDMI و نیز یک کارت خوان microSD برای آن در نظر گرفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردبیل استان اردبیل - است.

سامسونگ هنوز در مورد قیمت عرضه این محصول سخنی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوان بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روزتون بخیر تعمیرچی آیا طرفای شهرک فرهنگیان اردبیل هم تعمیر اجاق گاز و فر هاردستون انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone