🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39591.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

لباس هوشمندی که می تواند بر فعالیت های افراد مبتلا به زوال عقل نظارت کند

کمپانی «Xenoma» در رویداد CES از لباس هوشمند جدیدی رونمایی کرده که امکان نظارت بر بیمارانی که دچار زوال عقل شده اند را فراهم می آورد. به لطف حسگرهایی که هم در پیراهن و هم ...

کمپانی «Xenoma» در رویداد CES از لباس هوشمند جدیدی رونمایی کرده که امکان نظارت بر بیمارانی که دچار زوال عقل شده اند را فراهم می آورد.

به لطف - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - حسگرهایی که هم در پیراهن و هم در شلوار تعبیه شده بیمارانی که پیژامه های این شرکت ژاپنی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - را به تن می کنند، می توانند تحت نظارت قرار گیرند و حتی به یک اتاق خاص محدود شوند.

مدارهایی که در بخش های لگن و پاها قرار گرفته می توانند حرکات را پایش کنند و بدین ترتیب حرکت بیمار مشخص می شود. فناوری های به کار رفته در این لباس ها همچنین امکان پایش علائم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - حیاتی بیمار از جمله تنفس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - را فراهم می آورند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران

همچنین از طریق درگاه ویژه ای که در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - بخش قفسه سینه کاربر روی لباس طراحی شده، پزشکان می توانند در صورت نیاز دستگاه نوار قلب را متصل نمایند و شرایط بیمار را بررسی کنند.

باتری های این لباس در قسمت قفسه سینه تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - شده و وعده عمر 8 ساعته با یکبار شارژ را می دهند. ارتباط آن با گجت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - نیز از طریق بلوتوث فراهم می شود. این لباس همچنین از حسگرهایی از جمله شتاب سنج نیز بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران

یکی از قابلیت های مهم این لباس، عدم نیاز به ژل یا مایع های ویژه برای اتصال دستگاه نوار قلب به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رویان استان مازندران - بدن بیمار است. همچنین کمپانی Xenoma وعده داده که می توان لباس ها را مانند هر البسه دیگری تا 100 بار شست، بدون اینکه هیچ آسیبی به کارکرد آن وارد شود.

تا کنون این لباس به میزان محدودی آزمایش شده و قرار است در آینده آزمایش های بیشتر این لباس ها روی انسان ها انجام شود. انتظار می رود محصول جدید شرکت یاد شده در سال 2020 با قیمتی کمتر از 100 دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone