🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39602.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل NUC جدیدش را معرفی کرد؛ کوچک ترین کامپیوتر دنیا با پشتیبانی از واقعیت مجازی

اینتل امسال هم کامپیوترهای کوچک خود معروف به NUC یا «واحدهای پردازش آینده» را به نمایشگاه CES در لاس وگاس آورده و این بار شاهد تجهیز آنها به نسل هشتم پردازنده ها با گرافیک پرقدرت ...

اینتل امسال هم کامپیوترهای کوچک خود معروف به NUC یا «واحدهای پردازش آینده» را به نمایشگاه CES در لاس وگاس آورده و این بار شاهد تجهیز آنها به نسل هشتم پردازنده ها با گرافیک پرقدرت AMD RX Vega M هستیم. در واقع این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - کامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - جدید به قوی ترین پردازنده این نسل مجهز شده و به ادعای اینتل، کوچک ترین سیستم کامپیوتری دنیا با پشتیبانی از واقعیت مجازی به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان

این NUC جدید که با نام رمز «Hades Canyon» شناخته می شود، کمی بزرگ تر از «Skull Canyon» است که در سال 2016 معرفی شد و در دو نسخه وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - بازار می شود: یکی با چیپ Core i7-8809G و گرافیک مجتمع قدرتمند RX Vega M GH و دیگری با چیپ Core i7-8705G و گرافیک مجتمع RX Vega GL.

بر اساس اطلاعات بنچمارک ارائه شده توسط اینتل، مدل اول به راحتی برای تجربه واقعیت مجازی آماده است اما برخی بازی های سنگین VR از جمله Doom VFR می توانند آن را به چالش بکشند. در حالت کلی می توانید انتظار نرخ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - 60 فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080pرا در اکثر بازی های جدید داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان

اینتل در نسل جدید NUC ها مجموعه ای کامل و کم نظیر از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - درگاه های ارتباطی را نیز در اختیار شما قرار داده است. همان طور که در تصاویر فوق می بینید در پشت دستگاه شاهد دو درگاه USB-C با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - پشتیبانی از تاندربولت 3، دو درگاه اترنت گیگابیتی، دو درگاه مینی دیسپلی پورت، چهار درگاه USB 3.1 سایز کامل، HDMI و جک 3.5 میلیمتری همراه با خروجی صوتی اپتیکال هستیم. در جلوی دستگاه هم یک USB-C، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - دو درگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - USB کامل که یکی از آنها قابلیت شارژ را هم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - دارد، یک درگاه HDMI، کارت خوان و جک هدفون را می بینیم. حتی داخل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - دستگاه هم اسلات ویژه ای برای افزودن حافظه SSD از نوع M.2 نیز وجود دارد.

همانند همیشه، اینتل واحدهای NUC را به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - خام عرضه می کند و خودتان باید حافظه داخلی، رَم و تجهیزات دیگر را برای آن تهیه کنید، ضمن اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آنها از سوی اینتل فاش نشده است. ظاهراً بهار سال آینده شاهد حضور Hades Canyon در بازارهای جهانی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone