🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31293.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

دالبی با معرفی هدفون Dimension رسماً به بازار محصول نهایی وارد شد

شرکت دالبی در سال های اخیر بیش از پیش نسبت به معرفی برند خود در بازار توجه کرده و سعی داشته کاربران را با برند Dolby بیشتر آشنا کند. به همین خاطر معرفی یک محصول ...

شرکت دالبی در سال های اخیر بیش از پیش نسبت به معرفی برند خود در بازار توجه کرده و سعی داشته کاربران را با برند Dolby بیشتر آشنا کند. به همین خاطر معرفی یک محصول کامل به بازار (به جای فروش و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - اجاره امتیاز استفاده از فناوری ها یا تأمین سخت افزار داخلی برای سایر شرکت ها) چندان دور از انتظار نبود و حالا با هدفون Dimension به واقعیت پیوسته است.

البته بازار هدفون های بی سیم همین حالا هم محصولات باکیفیت Bose و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - سونی را در خود داشته و برای علاقه مندان به کالاهای لوکس نیز برند Beats را ارائه می کند؛ با این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - وجود دالبی بخش متفاوتی از بازار مصرف را هدف قرار داده و Dimension را نخستین هدفون مخصوص سرگرمی های خانگی معرفی می کند.

هدفون دالبی می تواند در آن واحد با 8 دستگاه مختلف همگام سازی شود

به گفته دالبی، هدفون مورد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بحث تجربه سینمایی واقعی را به خانه آورده و علاوه بر حذف کننده نویز فعال، در آن واحد می تواند با 8 دستگاه مختلف همگام سازی شود. بدین ترتیب کاربر می تواند به صورت همزمان به تلویزیون، گوشی، کامپیوتر و هر دستگاه دیگری که قابلیت اتصال به هدفون را دارد، متصل شده و هروقت خواست ورودی صدای مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کند.

هدفون دیمنشن همچنین قابلیت فراخوانی دستیار صوتی هوشمند دستگاه های متصل را داشته که با نگه داشتن دکمه جانبی آن در دسترس خواهد بود. در ضمن خاصیت حذف نویز محصول - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دالبی کاملاً قابل کنترل بوده و با استفاده از نرم افزار، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - به کاربر اجازه می دهد سطح - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - صدای محیط را تنظیم کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

لازم به ذکر است که با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - وجود کیفیت بالا و ارائه امکانات متفاوت نسبت به رقبا، هدفون دالبی قرار نیست جای محصولاتی همچون سری WH-1000 سونی را بگیرد؛ چرا که امکان تا کردن آن وجود نداشته و بدون - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - جک 3.5 میلیمتری، چندان برای استفاده در سفر مناسب نخواهد بود.

طبق - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی دالبی، هدفون Dimension با هربار شارژ کامل 10 ساعت کار می کند و در مواقع مورد نیاز نیز با فناوری شارژ سریع (Quick Charge) طی 15 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - الی 20 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دقیقه شارژ شدن، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تا 2 ساعت قابل استفاده خواهد بود. این محصول همچنین از پردازنده چهار هسته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - ای ARM (مخصوص صدا) با پشتیبانی از فناوری aptX کوالکام بهره برده و فرکانس های 20 تا 20 هزار هرتز را پوشش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - می دهد.

گفتنی است - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دالبی قیمت 599 دلار را برای نخستین محصول خود که به کاربر نهایی عرضه می شود، در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone