🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31292.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تجهیز گلکسی نوت ۱۰ به نمایشگری غول‌پیکر با رزولوشن 4K

هنوز ماه ها تا معرفی گلکسی نوت ۱۰ باقی مانده اما بر اساس اطلاعاتی که منابع کره‌ای منتشر کرده اند ممکن است سال آینده با بزرگترین فبلت تاریخ سامسونگ مواجه شویم که نمایشگر آن حتی ...

هنوز ماه ها تا معرفی گلکسی نوت ۱۰ باقی مانده اما بر اساس اطلاعاتی که منابع کره‌ای منتشر کرده اند ممکن است سال آینده با بزرگترین فبلت تاریخ سامسونگ مواجه شویم که نمایشگر آن حتی از آیفون XS مکس ۶.۵ اینچی هم وسیع تر است.

زمانی که در سال ۲۰۰۹ کمپانی HTC از گوشی HD2 با نمایشگر ۴.۳ اینچی رونمایی کرد بسیاری فکر می کردند که موبایلی بزرگتر از آن در کار نخواهد بود اما تنها چند سال بعد سامسونگ با عرضه گلکسی نوت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - از مرز ۵ اینچ هم عبور کرد. امسال هم که شاهد عرضه گلکسی نوت ۹ با صفحه نمایش ۶.۴ اینچ و آیفون XS مکس با پنلی ۶.۵ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - اینچی بودیم، موبایلی که کمتر کسی فکر می کرد روزی به چنین ابعادی دست پیدا کند. با این حال گزارشات فعلی حاکی از این است که این روند به این زودی ها متوقف نخواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - شد. تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران

اخیرا یکی از سایت های کره ای با استناد به منابع مطلع مدعی شده که گلکسی نوت ۱۰ از نمایشگری ۶.۶۶ اینچی با رزولوشن 4K بهره خواهد برد که نوید نمایش با کیفیت انواع محتوا را به همراه دارد. اگرچه این پنل بسیار بزرگ به نظر می رسد اما کمپانی کره ای همین حالا در حال کار روی مدل موسوم به گلکسی F است که صفحه نمایشی انعطاف پذیر با ابعاد ۷.۳ اینچ دارد.

گلکسی نوت ۱۰ که با کد «داوینچی» در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - دست توسعه است به چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ مجهز خواهد شد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - بر اساس بنچمارک آنتوتو اسنپدراگون ۸۱۵۰ دارای آرایش سه خوشه ای شامل یک هسته با کارایی بالا، ۳ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - هسته برای وظایف متوسط و در نهایت ۴ هسته با مصرف انرژی بهینه برای کارهای روزمره است.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین اصلی سه گانه اشاره کرد و ظاهرا بر خلاف سال های گذشته به جای تابستان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر متل قو استان مازندران - در بهار شاهد رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone