🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  4. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  5. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23184.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل و لیوایز نسل جدید ژاکت هوشمند Jacquard را معرفی کردند

دو سال پس از معرفی اولین ژاکت هوشمند Jacquard توسط گوگل و لیوایز، این دو شرکت در همکاری با یکدیگر نسل دوم این ژاکت هوشمند را با ویژگی های جدید معرفی کردند. شرکت کالیفرنیایی لیوایز ...

دو سال پس از معرفی اولین ژاکت هوشمند Jacquard توسط گوگل و لیوایز، این دو شرکت در همکاری با یکدیگر نسل دوم این ژاکت هوشمند را با ویژگی های جدید معرفی کردند.

شرکت کالیفرنیایی لیوایز قصد دارد دو مدل از ژاکت های بسیار محبوب Classic Trucker و Sherpa Trucker خود را در همکاری با گوگل و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - استفاده از پلتفرم - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Jacquard به مدل هوشمند تبدیل کند.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
با گذاشتن تگ در آستین ژاکت می توان آنرا به - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک صفحه نیمه لمسی تبدیل کرد

یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در مدل جدید، کوچک تر شدن تگ ها هستند. می توان تگ های کوچکی که Jacquard - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Tag نام دارند، را در آستین ژاکت قرار داد و آن را به تلفن هوشمند وصل کرد. در واقع تگ ها آستین ژاکت را به یک صفحه نیمه لمسی تبدیل کرده تا به کمک آن برخی از کارها را بدون بیرون آوردن گوشی از جیب یا کیف انجام داد.

تگ ها - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ژست های حرکتی نیز پشتیبانی کرده و می توان با ضربه زدن روی آستین یا پوشاندن کامل آن با دست، کارهای مختلفی مثل گوش دادن به موزیک یا پاسخ دادن به تماس های تلفنی را انجام داد. همچنین می توان آدرس یا زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) را دریافت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرد، وضعیت ترافیک را شنید و یا از فاصله دور شاتر دوربین گوشی را به کمک ژست های حرکتی کنترل کرد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
تگ ها در نسل جدید کوچک تر شده اند

به لطف تگ ها با درآوردن - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ژاکت و دور شدن از گوشی نیز اتصال قطع نخواهد شد و کاربر همچنان اعلانات را دریافت خواهد کرد. قرار است علاوه بر موارد ذکر شده ویژگی های دیگری نیز به در آینده به ژاکت اضافه شده و آن را - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هوشمندتر کنند.

ظاهر نسل جدید ژاکت هوشمند Jacquard نسبت به نسل قبل بهبود پیدا کرده و با توجه به مد روز طراحی شده و قیمت آن نیز کاهش پیدا کرده است. از همه مهم تر ظاهر آن همانند ژاکت های معمولی بوده و هوشمند بودن آن را یادآوری نمی کنند. - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این موضوع به دلیل کوچک شدن سایز تگ هاست که نسبت به قبل که - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بزرگ و ضخیم بودند، به طور قابل توجهی کوچک تر شده اند.

ژاکت هوشمند جدید Jacquard با شروع قیمت 198 - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دلار به بازار عرضه شده و قیمت آن با توجه به ویژگی ها تا 248 دلار - تعمیرات پکیج لورچ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بالا خواهد رفت. این ژاکت پاییز سال جاری میلادی در کشورهای انگلستان، آمریکا، استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone