🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41073.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ماهی ها به راحتی یک ربات جاسوس را در جمع خود پذیرفتند

همین چند وقت پیش بود که یک ربات انسان نما برای نخستین بار، حقوق شهروندی دریافت کرد اما هنوز زمان زیادی باقی مانده تا این ربات ها بتوانند در جوامع با انسان ها ادغام شوند. ...

همین چند وقت پیش بود که یک ربات انسان نما برای نخستین بار، حقوق شهروندی دریافت کرد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اما هنوز زمان زیادی باقی مانده تا این ربات ها بتوانند در جوامع با انسان ها ادغام شوند. اما ظاهراً ماهی ها راحت تر فریب می خورند، زیرا تیمی از موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان توانسته با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موفقیت رباتی مقلد را به دسته گورخرماهی ها بفرستد و ربات مورد اشاره، از رفتارهای گروهی این ماهی ها پیروی کرده است.

ربات ها برای سالیان متمادی از ماهی ها الهام گرفته اند و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به محققان در اندازه گیری اسیدینگی یا کیفیت آب، بدون ایجاد مزاحمت های محلی کمک کرده اند و دانش ما درباره چگونگی حرکت ماهی ها و درکی که از پیرامون خود دارند را افزایش داده اند.

این ربات جدید، بیشتر با هدف نوعی آزمایش اجتماعی ساخته شده و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به گونه ای طراحی شده تا بتواند به عنوان «ماموری مخفی»، در میان دسته ماهی ها حضور یابد و ضمن یادگیری حرکات و ارتباطات آنها، بر رفتار جمعی شان تاثیر بگذارد. گفتنی است محققان آزمایشگاه موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان پیش از این، رباتی شبیه به سوسک نیز با مقاصد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مشابه ساخته اند.

برای آنکه ربات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مورد اشاره قادر به پیوستن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به دسته گورخر ماهی ها باشد، تیم محققان رنگ، شکل و الگوهای بدن این نوع از ماهی ها را شبیه سازی کردند و در نهایت، موفق به ساخت رباتی 7 سانتی متری شدند که اندکی از سایر ماهی ها بزرگتر است. برای واقع گرایانگی حرکات ربات نیز برخی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رفتار ماهی ها نظیر چابکی، سرعت شتاب، لرزش و ریتم حرکت دم مورد ارزیابی قرار گرفت و در ربات شبیه سازی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone