🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43218.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی تجارت موبایل های اقتصادی را به خاطر حاشیه سود اندک متوقف می کند

اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، مدتی طولانی از زمانی که هوآوی به خاطر اسمارت فون های اقتصادی اش شناخته می شد گذشته است. این کمپانی چینی، حالا سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در ...

اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، مدتی طولانی از زمانی که هوآوی به خاطر اسمارت فون های اقتصادی اش شناخته می شد گذشته است. این کمپانی چینی، حالا سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در جهان به حساب می آید و این موفقیت، صرفاً با فروش موبایل های اقتصادی به دست نیامده.

بعد از اینکه هوآوی چشم اندازی کاملاً متفاوت برای خود متصور شد که به هیچ وجه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارتباطی به موبایل های رده اقتصادی ندارد، این کمپانی چینی حالا تصمیم گرفته که بازار موبایل های اقتصادی را به طور تمام و کمال کنار بگذارد.

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی اخیراً تایید کرده که سود بسیار اندکی از فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایل های اقتصادی عاید کمپانی می شود و این موضوع نشان می دهد که مدل تجاری قبلی، دیگر بازدهی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سابق را ندارد. از این پس، هوآوی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تمرکز بیشتری روی محصولات پریمیوم و بازارهایی که شرایط اقتصادی بهتری دارند خواهد داشت.

ما دیوایس های اقتصادی را کنار می گذاریم زیرا حاشیه سود بسیار ناچیز است و سود کافی را برایمان به همراه نمی آورد. اروپا، ژاپن و چین در اولویت قرار دارند که اقتصادی سالم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را تجربه می کنند و مردم قادر به خرید محصولات هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورشید نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا یک سوالی دارم شما طرفای میدان بسیج اهر خدمات دارید
پاسخ: بله در میدان بسیج شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone