🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43215.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویری که مشخصات سخت افزاری گلکسی S8 اکتیو را افشا می کند

به نظر می رسد یکی از کاربران وبسایت چینی Weibo موفق شده به تصاویر تبلیغاتی موبایل جان سخت گلکسی S8 اکتیو دست پیدا کند. این تصاویر علاوه بر نشان دادن نمای ظاهری این تلفن هوشمند ...

به نظر می رسد یکی از کاربران وبسایت چینی Weibo موفق شده به تصاویر تبلیغاتی موبایل جان سخت گلکسی S8 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اکتیو دست پیدا کند. این تصاویر علاوه بر نشان دادن نمای ظاهری این تلفن هوشمند فهرست کاملی از مشخصات سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - افزاری آن را نیز در اختیار ما قرار می دهد.

گلکسی S8 اکتیو از باتری بزرگتری نسبت به گلکسی S8 استاندارد برخوردار است

به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مانند نسل های پیشین، گلکسی S8 اکتیو علاوه بر پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، از استاندارد جان سختی MIL-STD-810G نیز برخوردار خواهد بود. این بدان معنی است که گلکسی S8 اکتیو می تواند دما و رطوبت بالا و شوک های وارده بر اثر جابجایی را تحمل نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

برای دستیابی به چنین مقاومتی سامسونگ بدنه پشتی پرچمدار خود را با یک نمونه فلزی مستحکم جایگزین کرده است. در بخش جلویی نیز شاهد استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ برای مقابله با رطوبت و خش پذیری هستیم.

در زیر این بدنه مقاوم اما گلکسی S8 اکتیو جز در بحث ظرفیت باتری تفاوت خاصی با گلکسی S8 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - معمولی ندارد. در بعد نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - افزاری نیز شاهد حضور نسخه به روز رسانی شده دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ در این موبایل هوشمند هستیم. در این نسخه ویژگی «Activity Zone» به بخشی از خود سرویس بیکسبی بدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده است. ضمن این که سامسونگ اندروید ۷ با رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاربری آشنای خود را برای این محصول نیز ارائه خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از آن جا که مدتی هست گلکسی S8 اکتیو مجوزهای لازم از رگولاتوری آمریکا را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دریافت کرده، انتظار می رود که سامسونگ به زودی این محصول را به صورت رسمی رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone