🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43214.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایلی تازه از سونی به همراه چیپست اسنپدراگون 835 در Geekbench رویت شد

به تازگی موبایلی معرفی نشده از سونی با شماره مدل G8141 در پایگاه داده Geekbench رویت شده که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برد و احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA پاییز امسال، معرفی خواهد ...

به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موبایلی معرفی نشده از سونی با شماره مدل G8141 در پایگاه داده Geekbench رویت شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اسنپدراگون 835 بهره می برد و احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پاییز امسال، معرفی خواهد شد. اگرچه در وب سایت Geekbench، به صورت دقیق اشاره ای به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نام اسنپدراگون 835 نشده، اما در دسته بندی مادربورد شماره مدل MSM8998 به چشم می خورد که به این چیپست تعلق دارد.

گذشته از پردازنده که به عنوان چیپی 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.90 گیگاهرتز معرفی شده، نتایج Geekbench نشان می دهد که دستگاه از 4 گیگابایت حافظه رم بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مند بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مجهز شده است. استفاده این نسخه از اندروید جای تعجب چندان ندارد، زیرا هنوز چند ماهی تا عرضه رسمی اندروید 8.0 گوگل باقی مانده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گذشته از این ها، اطلاعات دیگری درباره سخت افزار دستگاه به چشم نمی خورد جز اینکه G8141 موفق به کسب امتیازات 1909 و 6449 در تست های تک هسته ای و چندهسته ای شده است.

گفتنی است که هنوز نمی دانیم این موبایل به صورت رسمی با چه نامی شناخته می شود و آیا اصلاً - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در IFA - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امسال معرفی خواهد شد یا خیر، اما پیش تر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موبایلی با شماره مدل G8441 در پایگاه داده آنتوتو رویت شده بود که آن نیز از 4 گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 بهره می برد اما به جای اندروید 7.1.1، به اندروید 8.0 مجهز شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone