🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28481.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

الگوریتم جدید یادگیری ماشین برای تخمین سن و جنسیت از روی اطلاعات توییتر

یک ابزار «جمعیت‌شناسی استنتاجی» با استفاده از الگوریتم جدید یادگیری ماشین که توسط جمعی از محققان و اساتید دانشگاه طراحی شده می تواند تنها بر اساس اطلاعات نام، بیوگرافی و عکس پروفایل افراد در شبکه های اجتماعی ...

یک ابزار «جمعیت‌شناسی استنتاجی» با استفاده از الگوریتم جدید یادگیری ماشین که توسط جمعی از محققان و اساتید دانشگاه طراحی شده می تواند تنها بر اساس اطلاعات نام، بیوگرافی و عکس پروفایل افراد در شبکه های اجتماعی نتیجه‌گیری‌هایی در مورد آن‌ها انجام دهد.

این سیستم جدید یادگیری ماشین که در کنفرانس وب سانفرانسیسکو رونمایی شد، توسط محققین دانشگاه‌های آکسفورد، میشیگان، ماساچوست، انستیتو ماکس پلانک و دانشگاه استنفورد طراحی شده و الگوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - مرتبط با سن و جنسیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - مختلف را از بیش از 4 میلیون اکانت حقیقی و حقوقی با 32 زبان دریافت می‌کند. سپس این اطلاعات با موقعیت مکانی تخمینی تلفیق شده و در مقابل داده‌های سرشماری بازبینی می‌شود تا اطلاعات دقیق‌تری از جمعیت در 1101 ناحیه اروپا به دست آید.

این الگوریتم راه را برای اطلاع از نظرات مردم درباره موضوعات مهم اجتماعی با استفاده از آنالیز فعالیتشان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - در شبکه‌های اجتماعی هموار می کند و می‌توان بازخورد دقیق‌تری از دیدگاه‌های اقشار مختلف در موقعیت‌های جغرافیایی و گروه‌های جمعیت‌شناسی گوناگون داشت.

دکتر اسکات هیل محقق ارشد پروژه از دانشگاه آکسفورد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - در این‌باره گفت:

برخلاف داده‌های زیادی که شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - در اختیار قرار می‌دهند، این پلتفرم‌ها ابزار مطمئنی برای فهم موضوعات مهم در دیدگاه عامه مردم نیستند چرا که هر شخص خودش انتخاب می‌کند از کدام پلتفرم استفاده کند.

این تحقیق که در نوع خود اولین است، در مورد کاربران شبکه‌های اجتماعی، پیش‌بینی‌های جمعیت‌شناسی انجام می دهد و این کار را فقط از طریق مشخصات صاحب حساب و مقایسه آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - با داده‌ سرشماری‌های واقعی به انجام می‌رساند.

ما این روش را به عنوان یک قدم مهم برای درک موضوعات مردمی مهم و مشکلات اجتماعی تلقی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توان تشخیص داد کدام یک از این مسائل و مشکلات توسط گروه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته‌اند.

اطلاعات و داده‌های این تحقیق در وبسایت مربوط به آن و به صورت متن باز در اختیار عموم قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نور استان مازندران - گرفته تا علاقه‌مندان بتوانند آن را تست کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone