🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28929.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تیزر جدید هواوی پی 30 به ویژگی‌های این سری اشاره می‌کند [تماشا کنید]

هواوی تیزری را با محوریت هواوی پی 30 منتشر کرده که استفاده این گوشی از یک ماژول پریسکوپ برای زوم اپتیکال بالا را تایید می‌کند. پیش از این هم تصویری گرفته شده با استفاده از ...

هواوی تیزری را با محوریت هواوی پی 30 منتشر کرده که استفاده این گوشی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - از یک ماژول پریسکوپ برای زوم اپتیکال بالا را تایید می‌کند.

پیش از این هم تصویری گرفته شده با استفاده از دوربین این گوشی در شبکه اجتماعی چینی وبیو منتشر شده بود که نشان می‌داد هواوی پی 30 پرو از دوربینی چهارگانه بهره‌مند خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که طی این تیزر به آن پرداخته می شود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - به کیفیت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - بالای بلندگوهای این سری گوشی برمی‌گردد و ظاهرا باید منتظر حضور بلندگوهای استریو در این محصولات باشیم.

جلوه‌های سه بعدی حاضر در این ویدیو هم جالب هستند اما هنوز نمی‌توان تایید کرد که آیا به وجود قابلیت خاصی در پی 30 اشاره می‌کنند یا خیر.در کل به نظر می‌رسد در گوشی‌های سری پی 30 باید منتظر حضور فناوری اسکن سه بعدی چهره برای باز کردن قفل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - گوشی مانند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - چیزی که در میت ۲۰ پرو شاهد آن بودیم باشیم.

به طور کلی، گوشی‌های سری پی هواوی به طور مشخصی روی دوربین متمرکز هستند و بنابراین دور از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - انتظار نیست که انتظار عملکردی عالی از دوربین پی 30 داشته باشیم. در حال حاضر هواوی تایید کرده که پی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - 30 پرو به یک دوربین چهارگانه با قابلیت‌های پیشرفته زوم مجهز شده است. هواوی پی 30 در تاریخ ۶ فروردین به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

البته مدتی پیش جزییات احتمالی دوربین‌های هر ۳ مدل هواوی پی 30 مشخص شده بود. بر اساس این جزییات می‌توان گفت جای فلش LED در سه مدل مختلف پی 30 متفاوت بوده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - و ظاهرا تنها مدل پرو این محصول از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده محافظ گوشی‌های سری پی 30 باید منتظر پشتیبانی آن‌ها از جک ۳.۵ میلی متری هدفون و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران - خروجی USB-C هم باشیم.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهسوار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone