🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20950.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیپور: حذف قیمت خودرو از پلتفرم‌های آگهی التهاب بازار را بیشتر می‌کند

در روزهای اخیر درج قیمت خودرو از سوی پلتفرم‌های آگهی مجدداً ممنوع شده است. حالا تمام آگهی‌های خودرو با قیمت توافقی نمایش داده می‌شوند. مدیر بازاریابی شیپور اما به این تصمیم معترض است و در ...

در روزهای اخیر درج قیمت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - خودرو از سوی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - پلتفرم‌های آگهی مجدداً - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - ممنوع شده است. حالا تمام آگهی‌های خودرو با قیمت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - توافقی نمایش داده می‌شوند. مدیر بازاریابی شیپور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - اما به این تصمیم معترض است و در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - اعلام می‌کند که حذف و عدم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - نمایش قیمت خودروها در این سایت‌ها باعث از بین رفتن شفافیت و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - التهاب بیشتر در بازار می‌شود؛ اتفاقی که به بیان او، به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - زیان مصرف‌کننده خواهد بود و باعث می‌شود تا بازار خودرو در فضای مجازی به سمت و سویی برود که هیچ‌گونه نظارتی روی آن قابل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - انجام نیست.

بازار خودرو کشور در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد و قیمت خودروهای داخلی و خارجی دائما در حال نوسان است. وعده‌های مختلفی از سوی نهادهای گوناگون از جمله شورای رقابت و دیگر نهادها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - برای تنظیم این بازار داده شده اما تا به امروز نوسانات قیمت خودرو در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - کشور ادامه دارد. در این شرایط به سایت‌های آگهی‌دهنده اعلام شده بود که نمایش آگهی‌ها را به شرط رعایت محدوده قیمت انجام دهند و آنها نیز در همین راستا به فعالیت خود ادامه می‌دادند ولی به نظر می‌رسد از پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به این سایت‌ها اعلام شده تا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - اساسا همه آگهی‌ها با نرخ توافقی نمایش داده شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس

اشرف زاده با تاکید بر جلساتی که پیش‌تر با حضور پلتفرم‌ها و معاونت دادستانی کشور برگزار شد و در این جلسات از اقدامات سایت‌ها تقدیر ضمنی هم شد، می‌گوید: - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - «ما مدت‌هاست که قیمت‌های خارج از عرف بازار را در پلتفرم خود منتشر نمی‌کنیم و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - نهایتا ۱۰ درصد آگهی‌های ما قیمت دارد. در شیپور آگهی‌های خارج از یک محدوده قیمت خاص که متعلق به لیستی برای ۳۰ دی‌ماه ۹۸ بود اجازه انتشار پیدا نمی‌کردند و در برخی سایت‌های دیگر عبارت توافقی جلوی آن نوشته می‌شد، از همین رو اساسا قیمت‌های پرت در این سایت‌ها مشاهده نمی‌شد.»

اشرف زاده با ذکر این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - نکته که تیم آنها و سایر تیم‌ها مدتهاست که روی مکانیزمی برای کنترل قیمت خودروها کار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - کرده‌اند و با این حال امروز به ناامیدی رسیده‌اند؛ عدم شفافیت را بزرگترین پیامد این تصمیم می‌داند و به دیجیاتو می‌گوید: «اساسا با حذف شدن نرخ‌ها، چیزی به نام شفافیت وجود نخواهد داشت. امروز اگر کسی در شیپور هم خودروی خود را برای فروش بگذارد، نمی‌داند باید چه قیمتی آن را بفروشد. اینگونه می‌شود که قیمت‌ها از کنترل خارج شده و بر اساس شنیده‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی پایه‌گذاری می‌شود.»

مدیر مارکتینگ شیپور در پاسخ به این سوال که برداشتن نرخ کالای خودرو چه تاثیری روی پلتفرم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - آنها خواهد داشت به دیجیاتو می‌گوید: «ما بعد از برداشتن نرخ قیمت‌ها در سال گذشته با کاهش نسبی رضایت کاربران خود روبرو بودیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - این روند اگر امروز هم تکرار شود بار دیگر درصد نارضایتی کاربران از ما بیشتر خواهد شد. کاربران با صاحبین آگهی تماس می‌گیرند و قیمتی نمی‌شنوند و یا به شبکه‌های اجتماعی سوق داده می‌شوند. این نارضایتی به کسب‌وکار ما هم لطمه می‌زند ولی از آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - مهم‌تر مشکلاتی است که این تصمیم‌گیری در راستای عدم شفافیت به وجود می‌آورد.»

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس

او باور دارد که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - حذف قیمت‌ خودروها در کل فضای مجازی شاید بتواند درصد کوچکی از قیمت خودرو بکاهد اما ممکن است از آن سو تاثیر برعکس هم داشته باشد. اشرف زاده در پاسخ به این سوال که مرجع قیمت‌گذاری برای تعیین نرخ خودرو چه نهادی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - بوده، به دیجیاتو می‌گوید:

«قرار بر این بود که اتحادیه خودرو یک کارگروه تشکیل دهد و تبدیل به مرجع قیمت‌ها شود و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - به ما نرخ‌ها را اعلام کند، اتفاقی که هیچ‌وقت رخ نداد. کاری که آنها کردند این بود با کمک نیروی انسانی خود و اعزام آنها به مراکز تعویض پلاک و مراکز اسناد رسمی که پرس و جو کنند؛ ما قیمت خودروی صفر را از نمایشگاه‌های متفاوت نیز پرسیدیم و قیمت خود کارخانه و نمایندگی آنها را نیز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - استخراج کردیم. در نهایت دو کارشناس را در شرکت به کار گرفتیم تا تمامی دیتاها را آنالیز کردند و به سیستم قیمت‌دهی خودمان رسیدیم؛ سیستمی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - که خیلی زود خودش یک مرجع بین نمایشگاه‌داران - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - اتومبیل شد.»

به گفته اشرف زاده اما شرایط فعلی کاری می‌کند که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - هیچ مرجعی برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - قیمت‌گذاری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - وجود نداشته باشد، و چون معلوم نیست این شرایط تا کی ادامه خواهد داشت موضوع را بدتر می‌کند: «قیمت‌های درج شده خودرو در کل فضای مجازی اعم از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را حذف خواهند کرد. در صورتی که اگر قیمت‌های ما کماکان وجود داشت چون بر اساس بهمن ماه ۹۸ بود می‌توانست به عنوان مرجع خوبی برای بازار و تعدیل قیمت‌ها باشد.» اشرف زاده باور دارد که این اقدام کاری کرده که تمام تلاش آنها در این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - چند سال و زحماتی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - بخش قیمت‌گذاری خودرو کشیدند هدر برود و آنها را ناامید کند.

نکته: پلتفرم‌های «دیوار» و «باما» اعلام کردند که فعلا در رابطه با حذف قیمت خودرو از پلتفرم‌هایشان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مرودشت استان فارس - با رسانه‌ها مصاحبه نمی‌کنند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone