🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24489.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هدفون های بیسیم جدید پلنترونیکس BackBeat معرفی شدند

شرکت پلنترونیکس (Plantronics) طی سال‌های گذشته با تولید خانواده هدفون‌های BackBeat توانست نامی برای خود در این صنعت دست و پا کند. حالا این شرکت سری جدیدی از این محصولات بی‌سیم را شامل چهار مدل و ...

شرکت پلنترونیکس (Plantronics) طی سال‌های گذشته با تولید خانواده هدفون‌های BackBeat توانست نامی برای خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - در این صنعت دست و پا کند. حالا این شرکت سری جدیدی از این محصولات بی‌سیم را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - شامل چهار مدل و با قیمتی زیر 200 دلار معرفی کرده است.

در یک سمت این مجموعه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - جدید مدل‌های BackBeat FIT قرار دارند که شامل  BackBeat FIT 3150 و BackBeat FIT 3200 می‌شوند. BackBeat 3150 در واقع محصول جدیدی از سری 3100 سال گذشته پلنترونیکس است که از سرگوشی‌های Always Aware استفاده می‌کند. این سرگوشی باعث می‌شود نویز محیط وارد هدفون شده تا کسانی که از این هدفون در هنگام دویدن استفاده می‌کنند از محیط اطراف خود آگاه باشند. BackBeat 3150 ضد عرق هم هست و استاندارد ضد آب IP57 را دریافت کرده. زمان استفاده مفید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - از این مدل هم با در نظر گرفتن کیس شارژ 24 ساعت است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران

مدل 3200 هم شباهت زیادی به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - 3150 دارد و از همان استاندارد ضد آب IP57، طراحی مشابه و زمان استفاده یکسان استفاده می‌کند. در واقع تنها تفاوت این دو مدل به سر گوشی‌های کنسل کننده نویز در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - 3200 بر می‌گردد که برای گرفتن تمام نویزهای محیط در آن تعبیه شده است. هر دو مدل 3150 و 3200 با رنگ‌های سیاه و آبی و قیمت 150 دلار برای فروش در دسترس قرار گرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران

هدفون‌های دیگری که به جمع محصولات کاملا بی‌سیم پلنترونیکس اضافه شده‌اند از خانواده BackBeat PRO هستند. ایربادهای BackBeat PRO 5100 سبک‌ترین و کوچکترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که پلنترونیکس ارائه کرده و زیباترین آن‌ها هم به نظر می‌رسند.

این ایربادها با چهار میکروفن کنسل کننده نویز و تکنولوژی WindSmart عرضه می‌شوند تا نویزهای پس‌زمینه را هنگام مکالمات حذف کنند. BackBeat PRO 5100 همچنین از استاندارد ضد آب IPX54 بهره می‌گیرند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - و با احتساب استفاده از کیس شارژ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - تا 19.5 ساعت گوش دادن به موسیقی را پشتیبانی می‌کنند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - این مدل با قیمت 170 دلار عرضه شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران

اما آخرین مدل هدفون‌های جدید پلنترونیکس، هدفون‌های روی گوش BackBeat FIT 6100 است. این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - هدفون‌ها برای علاقه‌مندان به ورزش و فیتنس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - که اینگونه هدفون‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - را ترجیح می‌دهند طراحی شده و از استاندارد ضد آب IPX5 بهره می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران

BackBeat FIT 6100 هم به کنترل‌های لمسی و هدبند قابل تنظیم مجهز است. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - این قابلیت Awareness هم برای آن درنظر گرفته شده تا کاربر در صورت نیاز صداهای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - محیط اطرافش را هم بشنود. این مدل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نور استان مازندران - با قیمت 180 دلار در دسترس قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone