تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30091.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ناسا نخستین تصویر واضح از سیارک التیما تولی در کمربند کویپر را منتشر کرد

کاوشگر نیو هورایزنز ناسا که در شب سال نو میلادی از کنار سیارک یخی التیما تولی عبور کرده بود، حالا نخستین تصاویر از این جرم کیهانی در کمربند کویپر را به زمین ارسال کرده است. ...

کاوشگر نیو هورایزنز ناسا که در - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شب سال نو میلادی از کنار سیارک یخی التیما تولی عبور کرده بود، حالا نخستین تصاویر از این جرم کیهانی در کمربند کویپر را به زمین ارسال کرده است.

تصویر مورد بحث که از - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فاصله 27 هزار کیلومتری ثبت - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده، التیما تولی (با طول 33 کیلومتر) را نشان می دهد که از دو کره به هم چسبیده تشکیل شده و شبیه به یک آدم برفی به نظر می رسد. التیما تولی در واقع یک دوتایی تماسی محسوب می شود که دو کره تشکیل دهنده آن از زمان پیدایش، به آرامی به یکدیگر نزدیک شده و کم کم به هم چسبیده اند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

به گفته دانشمندان تیم نیو هورایزنز، تماس دو بخش التیما تولی تقریباً از ابتدای - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شکل گیری منظومه شمسی به وجود آمده و به همین خاطر، اطلاعات ارزشمندی راجع به نحوه تکامل سیارات را در خود دارد.

تصویر - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نهایی ارسال شده - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به زمین (سمت راست) از 2014 MU69 (التیما تولی) حاصل ترکیب عکس های ثبت شده توسط دوربین نور مرئی (سمت چپ) و سنسور شناسایی دورنگار (وسط) که دوربین اول رنگ واقعی و دوربین دوم وضوح بهتر را به ارمغان می آورند. البته تیم افق های نو ناسا اظهار داشته که در آینده تصاویر بیشتر و باکیفیت‌تری از التیما تولی به زمین مخابره خواهد شد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

التیما تولی یعنی فراتر از دنیای شناخته شده

جالب است بدانید که در حال حاضر نام «التیما تولی» مورد اختلاف جوامع علمی قرار گرفته چرا که از یک سو در ریشه به معنی «فراتر از - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دنیای - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شناخته شده» بوده و از سوی دیگر، عبارتی است - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که توسط نازی ها و دیگر گروه های تندرو سفید پوست به عنوان نامی برای سرزمین مقصد نژاد برتر مورد استفاده قرار می گرفته است. البته تصمیم نهایی برای انتخاب نام 2014 MU69 توسط اتحادیه نجوم جهانی گرفته خواهد شد و بعید است که اسم حاضر به تصویب این - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نهاد برسد.

گفتنی است کاوشگر نیو هورایزنز در زمان عبور از کنار التیما تولی در کمربند کویپر حدود 6 گیگابایت داده جمع آوری کرده که این داده ها به صورت تدریجی به زمین ارسال خواهند شد. هرچند با توجه به فاصله 6.5 میلیارد کیلومتری افق های نو با زمین، - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارسال هر سیگنال بیش از 6 ساعت - تعمیرات یخچال مابه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طول خواهد کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone