🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43373.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا هوآوی امسال دستیار صوتی اختصاصی خود را معرفی می کند؟

بخش فناوری های موبایل کمپانی هوآوی اخیراً تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرده که به تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره داد. همان طور که می بینید، در این تصویر نوشته شده: «هوش مصنوعی فراتر ...

بخش فناوری های موبایل کمپانی هوآوی اخیراً تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرده که به تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره داد. همان طور که می بینید، در این تصویر نوشته شده: «هوش مصنوعی فراتر از یک دستیار صوتی است.»

حال تحلیلگران نظرات متفاوتی را مطرح کرده و البته اکثر آنها معتقدند که تصویر مورد بحث، به نمایشگاه IFA امسال در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برلین مربوط بوده و هوآوی در آنجا از محصول یا سرویس جدید خود رونمایی خواهد کرد.

بر اساس یکی از تحلیل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های موجود، شرکت چینی در حال توسعه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یک چیپ مجزا با توانایی پردازش و کنترل هوش مصنوعی است که می تواند قابلیت های AI را علاوه بر پلتفرم های موبایل، به کامپیوترها یا سایر ابزار نیز بیاورد.

هوآوی با توسعه دستیار اختصاصی خود به رقابت با رهبران بازار می پردازد

اما گروه دیگری از متخصصان صنعت بر این باورند که با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توجه به حضور قدرتمند رقبا در حوزه دستیارهای صوتی هوشمند و عدم ارائه محصولی مشابه توسط هوآوی، این کمپانی دستیار مجازی اختصاصی خود را توسعه داده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قصد دارد آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را در نمایشگاه IFA 2017 به بازار معرفی کند. در این میان هوآوی با استفاده از عبارت «فراتر»، احتمالاً به برتری محصول خود نسبت به گزینه های موجود تاکید کرده است.

به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هر حال کمپانی مورد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بحث که تا چند سال پیش به خاطر تولید اسمارت فون های ارزان قیمت مشهور بود، حالا به یکی از بازیگران اصلی صنعت موبایل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تبدیل شده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و حتی در یکی از اظهارات اخیر خود ادعا کرده که پرچمدار بعدی هوآوی به اسم «Mate 10»، از آیفون 8 اپل نیز قدرتمندتر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone