🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15857.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ اعلام شد

هواوی رسما از برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ در تاریخ ۲۶ آذر ماه خبر داد. این کمپانی دستور کار این رویداد را هم منتشر کرده است. هواوی برای اولین بار در سپتامبر ...

هواوی رسما از برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ در تاریخ ۲۶ آذر ماه خبر داد. این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - کمپانی دستور کار این رویداد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - را هم منتشر کرده است.

هواوی برای اولین بار در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - سپتامبر سال جاری میلادی از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد. این سیستم عامل برای گوشی‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - هوشمند منتشر می‌شود و تاریخ انتشار نسخه بتای آن برای این محصولات مشخص - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - شده است. توسعه‌دهندگان تا پیش از پایان سال جاری میلادی به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

هواوی یک تحلیل عمیق درباره فریمورک برنامه توزیع شده این سیستم عامل ارائه خواهد کرد. هارمونی ۲.۰ شامل «DevEco Studio 2.0» خواهد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - بود که یک پلتفرم توسعه برنامه توزیع شده یک مرحله‌ای و شبیه‌ساز موبایل است.

در این رویداد همچنین متخصصان فنی و توسعه‌دهندگان سیستم عامل هواوی حضور خواهند داشت و شرکت‌کنندگان می‌توانند با آن‌ها تعامل چهره به چهره داشته باشند. این کمپانی در این رویداد برنامه خود برای ارائه نسخه بتای هارمونی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - ۲.۰ را منتشر خواهد کرد.

در این مراسم با ویژگی‌های کلیدی و ابزارهای توسعه بتای موبایل این سیستم عامل آشنا خواهیم شد. شرکای دنیای اپ هم نوآوری‌های خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان

در اکتبر سال جاری میلادی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - مدیر بخش نرم افزار مصرفی هواوی، دکتر «ونگ چنگلو» اعلام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - کرد سازگاری سیستم عامل هارمونی ۲.۰ با سرعت مناسبی پیش می‌رود و بخش تحقیق و توسعه آماده انتشار آن است. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - چنگلو همچنین اعلام کرد که سیستم عامل جدید در دسامبر سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

در ماه نوامبر یکی دیگر از مقامات بخش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - نرم افزار هواوی اعلام کرد که نسخه بتای موبایل هارمونی در تاریخ ۲۶ آذر با زبان طراحی جدید از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - راه می‌رسد. طبق اعلام این مقام مسئول، سری میت ۴۰ اولین گوشی‌های این کمپانی با قابلیت ارتقا به هارمونی ۲.۰ خواهند بود.

طبق اطلاعات گذشته، محصولات هواوی و آنر با پردازنده‌های کرین ۹۰۰۰، کرین 990 5G، کرین ۹۹۰، کرین ۹۸۵، کرین ۹۸۰، کرین ۸۲۰، کرین ۸۱۰ و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - کرین ۷۱۰ می‌توانند به این سیستم عامل بروزرسانی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone