🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28705.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کنفرانس گوگل I/O 2019 در یک نگاه

ساعاتی پیش کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2019 برگزار شد و کمپانی ساکن مانتین ویو از نوآوری های خود پرده برداشت. گوگل این رویداد را ابتدا با برخی از قابلیت های هوش مصنوعی نرم افزارهای ...

ساعاتی پیش کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2019 برگزار شد و کمپانی ساکن مانتین ویو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - از نوآوری های خود پرده برداشت. گوگل این رویداد را ابتدا با برخی از قابلیت های هوش مصنوعی نرم افزارهای خود و ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - آمارهایی از جمله 2.5 میلیارد دستگاه فعال اندرویدی شروع کرد تا در نهایت به مهمترین انتظارات از جمله اندروید کیو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - و معرفی پیکسل جدید پرداخت. در ادامه مروری داریم بر آنچه در این رویداد گذشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

گوگل تصمیم گرفته نقش واقعیت افزوده را در جستجوهایش پر رنگ تر کند. به همین دلیل قصد دارد در آینده برخی نتایج جستجو را به شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - سه بعدی به نمایش در آورَد. حالا به عنوان مثال در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - گوگل لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - اگر به دنبال یک کفش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - خاص می گردید، می توانید مدل سه بعدی آن را جستجو کرده و از زوایای مختلف بررسیش کنید.

ضمنا سرویس بینایی کامپیوتری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - لنز هم پیشرفته تر شده. گوگل دمویی از لنز به نمایش گذاشت که کاربر با گرفتن دوربین گوشی به سمت منوی یک رستوران، می توانست از غذاهایی که نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - بقیه محبوب تر هستند مطلع شود.

لنز حالا می تواند نوشته های روی دیوار خیابان و تابلوها را هم تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - دهد و به طور همزمان به شکل «متنی» و «صوتی» ترجمه کند. همچنین از این به بعد «پادکست‌ها» هم در نتایج جستجو قرار می گیرند.

گوگل داپلکس

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

سال گذشته معرفی قابلیت گوگل داپلکس جنجال فراوانی به پا کرد. این تکنولوژی با استفاده از هوش مصنوعی و صدایی شبیه انسان با رستوران تماس می گرفت و برایتان میز رزرو می کرد؛ بدون اینکه طرف مقابل حتی لحظه ای به ربات بودن آن شک کند. همین موضوع جنجال هایی را به دنبال داشت و برخی نگران بودند که از قابلیت های هوش مصنوعی برای فریب انسان ها استفاده شود.

اکنون نسخه جدید داپلکس با قابلیت های بیشتر معرفی شده. داپلکس حالا می تواند برایتان خودرو کرایه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - کند یا رزرو بلیط سینما را انجام دهد. اما یکی از مهمترین موارد در نسخه جدید تغییر صدای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - است. دیگر خبری از صدای مشابه انسان نیست تا جنجال های نسخه قبلی به حداقل برسد.

می توانید از داپلکس بخواهید برای سفر بعدی شما از یک موسسه خاص خودرو کرایه کند. داپلکس هم به وبسایت شرکت رفته و پیش چشمانتان شروع به پر کردن فرم ها می کند. هر جایی هم که به سوالی مثل جایگاه صندلی برخورد با یک پیام از شما پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - می خواهد.

قابلیت Live - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - Caption اندروید Q

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

گوگل تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - کنفرانس I/O 2019 منتظر ماند تا یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اندروید Q را به دنیا معرفی کند: قابلیت Live Caption که می‌تواند آهنگ‌ها و ویدیوها را همزمان با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - پخش، با دقتی بالا برایتان زیرنویس کند.

زیرنویس‌های زنده اندروید به شکل یک لایه برجسته روی اپلیکیشنی که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - مشغول - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - کار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - با آن هستید ظاهر می‌شوند، تفاوتی هم ندارد که چه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - اپلیکیشنی باشد: یوتیوب، اینستاگرام، اپلیکیشن‌های پخش پادکست، اسکایپ یا حتی پیام‌رسانی مثل Duo. حتی می‌توانید از این ویژگی کاربردی روی ویدیوها و صداهایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - خودتان ضبط کرده‌اید هم بهره ببرید.

در مراسم تأکید شد که هنگام زیرنویس شدن ویدیوها، هیچ گونه اطلاعاتی به سرورهای گوگل ارسال نمی‌شود و کاربران می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - باکس زیرنویس را آزادانه در نمایشگر گوشی جابجا کنند.

گوشی های میان رده پیکسل

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

میان رده های پیکسل را باید در بین مورد انتظارترین ها در I/O 2019 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - دانست. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - گوگل در پیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - 3A و 3A XL ترجیح داده برای پایین آوردن قیمت و متمایز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - ساختن آنها با پرچمدارانش، در قاب پشتی به جای شیشه از پلاستیک استفاده کند.

پیکسل 3A XL به نمایشگر اولد ۶ اینچی با رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - +Full HD مجهز شده و مدل کوچکتر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - 3A از نمایشگر 5.6 اینچی با رزولوشن و تکنولوژی مشابه بهره می برد. چیپست این دو هم میان رده اسنپدراگون 670 است. اما مهمترین قابلیت آنها Night Sight یا عکاسی در نور کم است که به ادعای گوگل برتری قابل ملاحظه ای در مقایسه با رقبا را به این گوشی ها می دهد.

گوگل وعده داده که به مدت سه سال به روز رسانی های امنیتی و سیستم عامل اندروید را برای این سری گوشی ها ارائه می کند. قیمت در نظر گرفته شده برای پیکسل 3A و مدل XL به ترتیب برابر 399 و 479 دلار است.

ارسال بسته های امینتی برای اندروید کیو از طریق پلی استور

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

طی کنفرانس توسعه دهندگان I/O، گوگل از قابلیتی به نام Mainline در اندروید Q رونمایی کرده که غول تکنولوژی را قادر می سازد بسته های امنیتی مهم را از طریق پلی استور برای دستگاه ها ارسال کند. این پروژه ادامه دهنده راه Treble است که سال 2017 به عنوان بخشی از امکانات اندروید Oreo - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - معرفی شده بود.

گوگل نست هاب مکس

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

دستگاه نست هاب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - مکس که یک نمایشگر هوشمند 10 اینچی است، در واقع گوگل هوم مکس، دوربین نست، و گوگل هوم هاب در یک دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد. برخلاف گوگل هوم هاب که گوگل دوربینی روی آن قرار نداده بود، نست هاب مکس می تواند به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - عنوان یک دوربین امنیتی داخل خانه عمل کرده و تصاویر زنده را از داخل خانه به گوشی کاربر ارسال کند.

نست هاب مکس می تواند چهره کاربر را هنگام ورود به خانه تشخیص داده و یک صفحه خانگی شخصی سازی شده مثل اعلانات تقویم یا اسلایدشویی از عکس های شخصی را نمایش دهد.

همچنین کاربر می تواند از نست هاب مکس برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - برقراری تماس های ویدیویی استفاده کند و دستگاه همچنین می تواند به عنوان یک پنل کنترلی برای سایر دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - های هوشمند داخل خانه مورد استفاده قرار بگیرد.

اندروید Q

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان

نسخه بعدی سیستم عامل گوگل در حال حاضر اندروید Q نام دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - قرار است در پاییز از راه برسد. گوگل در رویداد اخیر از مهمترین قابلیت ها و تغییرات بتای سوم این نسخه گفت و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - به تشریح مواردی از قبیل حالت تاریک، بهینه سازی ژست های حرکتی، حالت فوکوس و ... پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone