🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29469.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

چرا اولین موبایل تاشوی واقعی جهان هنوز محصول کاملی نیست؟ [تماشا کنید]

دو ماه پیش شرکت Royole توانست پیش از تمام تولیدکنندگان معروف دست بکار شود و اولین موبایل تاشوی واقعی جهان را با نام فلیکس پای معرفی نماید. تصاویر و مشخصات زیادی از این تلفن هوشمند در ...

دو ماه پیش شرکت Royole توانست پیش از تمام تولیدکنندگان معروف دست بکار شود و اولین موبایل تاشوی واقعی جهان را با نام فلیکس پای معرفی نماید. تصاویر و مشخصات زیادی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شد اما ویدیو‌ها و تصاویر منتشر شده از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - این موبایل کیفیت بالایی نداشتند و کاربران هنوز منتظر محتوایی بودند که با تماشای آن بتوانند تمامی ویژگی‌های اولین موبایل تاشوی واقعی جهان را بررسی نمایند.

حال این مشکل در نمایشگاه CES 2019 حل شده چرا که کمپانی Royole نمونه‌ای از تلفن هوشمند فلکس پای را در اختیار کاربران قرار داده و مشخصات کاملی از این موبایل منتشر شده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان

پیش از اشاره به جزئیات باید گفت Royole از سال ۲۰۱۲ مشغول تولید تلفن هوشمند تاشوی خود بوده تا بالاخره آن را وارد بازار کند. فلکس پای در واقع تبلتی با نمایشگر امولد ۷.۸ اینچی است که پس از تا شدن، به یک گوشی یا نمایشگر ۴ اینچی بدل می‌شود و  اولین محصولی است که با چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ معرفی شده است.

این گوشی در دو نسخه‌ی مختلف عرضه شده که از ۶ یا ۸ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - گیگا بایت رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد. آرایه‌ی دوربینی متشکل از دو سنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده و اولین موبایل تاشوی واقعی جهان از سیستم عامل اندروید 9 پای به صورت پیش فرض پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان

مشخصا طراحی یک رابط کاربری برای موبایلی با نمایشگر تاشو، کار سختی است و به نظر می رسد Royole نتوانسته بهترین گزینه‌ را برای این موبایل‌ها بیافریند. برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - مثال رابط کاربری در تبدیل صفحه‌ی به نمایش درآمده در تبلت برای نمایشگر کوچکتر مشکل دارد و هنگام تا شدن، در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - بدنه ی پشتی هیچ محتوایی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - به نمایش در نمی‌آید.

علاوه بر این هیچ مکانیزم قفل صفحه‌ای برای حالت تا شده وجود ندارد و به همین دلیل کاربر نمی‌تواند آن را به صورت تاشو در کیف خود بگذارد. از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - مشکلات دیگر این موبایل می‌توان به دوربین نه چندان با کیفیتش اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان

با این وجود فلکس پای، اولین تلاش کمپانی گمنامی است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - که به رقابت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - با بزرگان این صنعت برخواسته و هنوز محصول کاملی به شمار نمی‌رود. با این حال باید دید با عرضه‌ی گوشی‌های تاشو کمپانی ‌ها معروف نظیر سامسونگ، ال جی و هواوی چه اتفاقی برای این بازار رخ خواهد داد. به هر حال به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - نظر می‌رسد Royole در مسیر درستی گام برمی‌دارد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تایباد استان خراسان - و باید دید گوشی تاشوی بعدی این شرکت می‌تواند محصولی کامل و بی نقص باشد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone