🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28497.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حملات سایبری با اهداف اجتماعی تقریبا به صفر رسیده است

بر اساس گزارش سیستم امنیتی IBM X-Force حملات سایبری با اهداف سیاسی اجتماعی (هکتیویسم) از سال 2015 95 درصد کاهش یافته است. این حملات که تعدادشان به 35 عدد در سال 2015 رسیده بود به ...

بر اساس گزارش سیستم امنیتی IBM X-Force حملات سایبری با اهداف سیاسی اجتماعی (هکتیویسم) از سال 2015 95 درصد کاهش یافته است.

این حملات که تعدادشان به 35 عدد در سال 2015 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - رسیده بود به تنها دو حمله در سال 2018 کاهش یافتند و در چند ماهه نخست 2019 نیز هنوز حمله ای رخ نداده. محققان افت یاد شده را نتیجه ای از ضعیف شدن گروه Anonymous و اقدامات مستمر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - قانونی در رابطه با این موضوع می دانند.

سال 2018 تنها دو نمونه از این حملات اتفاق افتاد

افت این گروه که قبلا عامل بیش از 45 درصد این حملات بود از سال 2016 شروع شد؛ هنگامی که اطلاعات سیاسی نادرست به دست آوردند و گروهی به نام Fake Anons نیز اقدامات مخربشان را به این تیم نسبت دادند. برخی کشورها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - نیز حملات سایبری خود را به این گروه نسبت دادند؛ مانند زمانی که روسیه پس از رسوایی دوپینگ ورزشکارانش در المپیک 2018 تعدادی از آژانس های مبارزه با دوپینگ و ورزشکاران را هدف قرار داد. هرچه بیشتر گروه Anonymous - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - سعی کردند این اتهامات را از خود دور سازند موج حملات تقلبی که به نام آن ها رخ می داد بزرگتر می شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان
گروه Anonymous عامل بیش از 45 درصد حملات بوده اند

نیروهای امنیتی نیز تعداد زیادی از مهاجمین سایبری را دستگیر کردند. طبق گفته های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - IBM از سال 2011 حداقل 62 نفر در کشورهای آمریکا، بریتانیا و ترکیه به اتهام هک سیاسی اجتماعی دستگیر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - شده اند که احتمالا آمار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - واقعی از این هم بالاتر است.

البته این شرکت آمریکایی هشدار داده این کاهش به معنای از بین رفتن کامل چنین حملاتی نیست و احتمالا بیشتر مانند آتش زیر خاکستر است. علاوه بر این نشانه هایی وجود دارد که اقداماتی مانند کمپین تشکیل شده بر علیه دولت اکوادور پس از دستگیری جولیان آسانژ نیز از این دسته حملات اند. در نهایت عنوان این اقدامات هرچه باشد، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بیجار استان کردستان - گروه های امنیتی باید در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone