🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28487.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

چند استارت‌آپ خشکشویی آنلاین مشغول مذاکره برای ادغام هستند

شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که وضعیت استارت‌آپ‌های خشکشویی آنلاین رو به وخامت می‌رود و این اکوسیستم برخلاف رشد زیادی که با استفاده از تبلیغات میدانی در سطح کلان‌شهرها در سال گذشته داشت، حالا ...

شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که وضعیت استارت‌آپ‌های خشکشویی آنلاین رو به وخامت می‌رود و این اکوسیستم برخلاف رشد زیادی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - با استفاده از تبلیغات میدانی در سطح کلان‌شهرها در سال گذشته داشت، حالا رشدی منفی پیدا کرده است. این رشد منفی تا جایی بوده که برخی از بازیگران این صنعت برای ادغام دور یک میز جمع شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - مشغول مذاکره‌اند.

«محمد رهی»، مدیرعامل خشکشویی آنلاین «زودشور» در گفتگو با دیجیاتو این شنیده‌ها را تایید می‌کند و می‌گوید در دو سال گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - تعداد بازیگران این حوزه به بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - ۲۰ عدد رسیده بود ولی بیش از هشتاد درصد این استارت‌آپ‌ها در سال ۹۷ تعطیل شدند:

«حالا شرایط به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - همان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - اوایل سال ۹۶ بازگشته و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - بار دیگر پنج الی شش بازیگر اصلی در حوزه وجود دارد؛ بازیگرانی که تقریبا فروش یکسانی دارند ولی می‌توان گفت که تمامی آنها به یک کسب و کار زیان‌ده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - تبدیل شده‌اند.»

رهی با تایید مذاکره برای ادغام، خبر می‌دهد که این مذاکرات از پایان سال گذشته آغاز شده است: «هیچ یک از ما توان خرید دیگری را ندارد و ادغام بهترین راه است.» رهی همچنین در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - به جای ادغام به دنبال سرمایه‌گذار نیستند، می‌گوید:

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس

«حقیقت این است که اکوسیستم استارت آپی ایران در چند حوزه مشخص فعالیت می‌کند و سرمایه‌گذاران جذب به این حوزه‌ها شدند. مواردی مانند لجستیک، بازارهای اینترنتی، حوزه غذا و تاکسی‌های اینترنتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - از معدود حوزه‌هایی هستند که سرمایه‌گذاران به آنها روی خوش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - نشان داده و دیگر حوزه‌ها بر آنها پنهان باقی مانده است. حتی می‌توانم بگویم حوزه‌هایی مثل خدمات منازل که بازیگرانی نیز در آن فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - دارند به آن جایگاهی که باید برسند نرسیده‌اند و سرمایه‌های میلیاردی آنها به سوددهی نرسیده است. همین مسائل و اوضاع اقتصادی کنونی باعث شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - سرمایه‌گذاری به سمت خشکشویی آنلاین نیاید. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - ما جلسات زیادی با سرمایه‌گذاران داشتیم و نتوانستیم آنها را مجاب به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - سرمایه‌گذاری در این حوزه کنیم؛ اطلاع داریم که دیگر بازیگران این حوزه نیز از جذب سرمایه تقریبا ناتوان باقی ماندند.»

مدیرعامل زودشور ضمن ابراز گلایه نسبت به عملکرد اتحادیه خشکشویی به دیجیاتو می‌گوید که این اتحادیه حمایت‌های معنوی انجام نمی‌دهد و حتی به خشکشویی‌ها اخطار داده که نباید با زودشور همکاری کنند.

رهی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - همچنین اعلام می‌کند که حتی اگر اوضاع اقتصادی تا حدی سر و سامان پیدا کند و قیمت‌ها تعدیل پیدا کند، بازهم اوضاع برای خشکشویی‌های آنلاین باسابقه خطرناک خواهد بود: «در این حالت با رشد ناگهانی مجدد خشکشویی‌های آنلاین روبرو می‌شویم و ممکن است یک سرمایه‌گذار بزرگ با یک استارت آپ وارد میدان شده و با یک سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - عرضه خدمات زیر قیمت، خودش را بازیگر شماره یک حوزه کند و ما کسب‌وکارهای قدیمی که بازیگران کوچکی هستیم و هنوز با یکدیگر ادغام نشدیم، از راه برداشته شویم.»

مدیرعامل زودشور همچنین خبر می‌دهد که این استارت‌آپ به زودی همکاری خود را با یک استارت‌آپ خشکشویی آنلاین دیگر به صورت پایلوت آغاز می‌کند ولی قصد دارند فعلا تحت برندهای خودشان فعالیت را ادامه دهند چرا که راه را برای ورود دیگر بازیگران و ادغام شدن آنها نیز باز بگذارند: «در فاز بعدی قصد داریم اگر ادغامی صورت گرفت حیطه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرودشت استان فارس - فعالیت خودمان را کمی گسترش داده و خشکشویی مبلمان و کارواش را با نیروهای آموزش دیده به کار خودمان اضافه کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone