🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28494.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل ihome: استارت‌آپ‌های حوزه املاک می‌توانند بازار مسکن را ساماندهی کنند

مدیرعامل پلتفرم هوشمند املاک ihome معتقد است که برای بزرگ شدن بازار املاک کشور و تغییرات مثبت در آن، باید به استارت آپ‌های حوزه مسکن روی آورد؛ استارت آپ‌هایی که قصد همکاری، تعامل و تسهیل ...

مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - پلتفرم هوشمند املاک ihome معتقد است که برای بزرگ شدن بازار املاک کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - و تغییرات مثبت در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - آن، باید به استارت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - آپ‌های حوزه مسکن روی آورد؛ استارت آپ‌هایی که قصد همکاری، تعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - و تسهیل بازار مسکن را دارند و نه ایجاد التهاب در آن. او همچنین تاکید می‌کند که تخصصی شدن سایت‌های خرید و فروش محصول می‌تواند به عدم ایجاد التهاب در بازار کمک بسزایی کند.

پس از انتشار گزارش‌های مختلف مبنی بر استفاده دلالان برای دست‌کاری قیمت خودور و املاک، سایت‌های آگهی با محدودیت‌هایی مواجه شدند. امروز (۳۰ اردیبهشت) مدیران استارت‌آپ ihome با برگزاری یک نشست خبری، با اشاره به جلسات برگزار شده توسط اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - کردند که می‌توانند برای ساماندهی هرچه بیشتر وضعیت کمک کنند. «پریسا یزدان پرست» مدیرعامل جدید استارت‌آپ ihome در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«تخصصی شدن آگهی‌های فروش هر نوع محصولی و نظارت و دقت کافی روی فرایند آگهی‌ها می‌تواند مانع از پیش آمدن مشکلات روزهای گذشته در بازار باشد. ما می‌توانیم تمامی اگهی‌ها را پیگیری کنیم و در صورت بروز هر مشکل، با مجموعه آگهی‌دهنده که کاملا احراز هویت شده در تماس باشیم. بازار B2B در این سایت‌ها می‌تواند هم به تخصصی شدن و هم به ایجاد یک فرایند خرید مطمئن و ایمن و با قیمت درست کمک بسزایی کند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان

به گفته یزدان پرست خود اتحادیه و رییس اتحادیه نیز تعاملات خوبی با سایت‌های آنلاین دارند و همگی بر این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - واقف هستند که پلتفرم‌های آنلاین برای کمک به بازار مسکن روی کار آمدند و نه حذف اشخاص - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - و بنگاه‌ها. او اشاره می‌کند که در همه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - جای دنیا صنف املاک در کنار بخش آنلاین قرار دارد و هیچ‌یک هم قصد نابودی، تخریب و یا حذف یکدیگر را ندارند. او - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - در پاسخ به این سوال که ihome چطور توانسته ارتباط - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - مناسبی با قشر سنتی ایجاد کند، گفت:

«از سال ۹۴ که این استارت‌آپ شروع به کار کرد، سعی داشتیم تا با بخش سنتی ارتباط خود را حفظ کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - و سیاست‌های سایت نیز از اول اینگونه بود که کاربرانمان را صرفا املاکی‌ها بدانیم. ما فقط با بنگاه‌های معاملات ملکی کار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که اشخاص عادی و نفرات معمولی خانه‌های خود را در مجموعه به فروش برسانند تا مبادا با قیمت‌گذاری نادرست به التهاب در بازار دامن بزنند.»

یزدان پرست با اشاره به موضوعات اخیر پیش آمده برای برخی سایت‌های آگهی تاکید دارد که مجموعه آنها همراهی مناسبی با اتحادیه مشاورین املاک دارد و قیمت‌گذاری‌ها نیز توسط تیم خودشان بررسی می‌شوند تا اگر اشکال و نقص - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - قابل توجهی در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مشهد استان خراسان - دیده شود فورا حل و فصل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone