🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28491.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شکایت اعضای سازمان عفو بین‌الملل علیه توسعه‌دهندگان جاسوس افزار اسراییلی

ده‌ها نفر از اعضا و حامیان سازمان عفو بین الملل با شکایت از شرکت توسعه نرم افزاری NSO Group خواستار ممنوعیت ارائه جاسوس افزار پگاسوس در خارج از مرزهای رژیم صهیونیستی شده اند. این سازمان هم ...

ده‌ها نفر از اعضا و حامیان سازمان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - عفو بین الملل با شکایت از شرکت توسعه نرم افزاری NSO Group خواستار ممنوعیت ارائه جاسوس افزار پگاسوس در خارج از مرزهای رژیم صهیونیستی شده اند. این سازمان هم با اشاره به خطرات امنیتی بدافزار مذکور از این شکایت پشتیبانی کرده است.

این بدافزار که پگاسوس نام دارد، خود را در دستگاه های اندرویدی یا مبتنی بر iOS پنهان کرده و از طریق دوربین به جاسوسی از کاربرانش بپردازد. همچنین شنود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - مکالمات از طریق میکروفون و سرقت اسناد ذخیره شده در موبایل ها و رصد پیام های ارسالی نیز از دیگر فعالیت های مخرب بدافزار مذکور است.

پگاسوس به عنوان یکی از پیشرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - ترین نرم افزارهای جاسوسی iOS و اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - تاکنون کاربرانی در ده ها کشور دنیا از جمله آمریکا، انگلیس و خاورمیانه را هدف خود قرار داده است. این مساله نگرانی های عمده ای را بابت حفظ حریم خصوصی کاربران در سراسر دنیا به دنبال داشته اما هفته قبل و پس از مشخص شدن نفوذ آن به گوشی های کاربران از طریق باگ تماس صوتی واتس‌اپ موجی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - از انتقادات علیه NSO Group به راه افتاد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان
نمونه ای از لینک های آلوده ارسال شده برای قربانیان

در روزهای گذشته حدود ۵۰ عضو و حامی سازمان عفو بین الملل و دیگر گروه های حقوق بشری با شکایت علیه توسعه دهندگان پگاسوس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - خواستار ممنوعیت فروش این بدافزار به کشورهای دیگر شدند. گفتنی است کشورهای حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه در مظان اتهام استفاده از آن علیه مخالفان قرار دارند.

سازمان عفو بین‌الملل با پشتیبانی از این شکایت تاکید کرده که کارکنان این سازمان بیم آن دارند که از طریق جاسوس افزار پگاسوس تحت نظارت و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - جاسوسی قرار بگیرند. البته این هراس چندان هم بی دلیل نیست چرا که خبرهای بسیاری از هدف گرفتن یکی از فعالان حقوق مدنی در امارات، بکارگیری آن برای شناسایی منتقدان پادشاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تایباد استان خراسان - عربستان و هک روزنامه نگاران عرب زبان منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone