🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28495.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۱۵۹ درصدی تعداد اپ‌های جعلی با اهداف تبلیغاتی

سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات موبایلی به سرعت در حال افزایش است اما این رشد سریع به گسترش اپ های جعلی با اهداف تبلیغاتی منجر شده است. سال گذشته برای نخستین بار هزینه صرف شده ...

سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات موبایلی به سرعت در حال افزایش است اما این رشد سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - به گسترش اپ های جعلی با اهداف تبلیغاتی منجر شده است.

سال گذشته برای نخستین بار هزینه صرف شده برای تبلیغات موبایلی از تلویزیون پیشی گرفت. پیش بینی های کارشناسان حاکی از این است که تا پایان ۲۰۱۹ سرمایه گذاری در این زمینه به ۸۷ میلیارد دلار و تا دو سال دیگر به رقم سرسام آور ۲۰۱ میلیارد دلار می رسد. با این حال این رشد شگفت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - انگیز اثراتی منفی نیز به دنبال داشته است.

برآوردهای موسسه تحلیلگر  DoubleVerify حاکی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - از این است که کلاهبرداران با سو استفاده از افزایش سرمایه گذاری در این زمینه به توسعه اپ های جعلی یا آلوده به تبلیغات پنهانی روی آورده اند تا جایی که ۵۰ درصد آگهی ها هرگز دیده نمی شوند. این کلاهبرداری که نشانه ای از کاهش آن هم دیده نمی شود، زیان سنگینی را به کسب و کارها وارد کرده است.

بر این اساس بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ تعداد اپ های جعلی با اهداف تبلیغاتی ۱۵۹ درصد بیشتر شده است. ۵۷ درصد از این اپلیکیشن ها در دسته بازی و ابزارهای کاربردی قرار می گیرند. تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان

به گفته DoubleVerify از سال ۲۰۱۷ تا کنون بازخوردهای ترافیک نامعتبر در اپ های موبایل سالیانه دو برابر شده. این مساله به کسب و کارها لطمه جدی می زند چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - که این بازخوردها به خرید از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - سایت هدف یا جذب مشتری منجر نمی شوند.

اوایل سال ۲۰۱۹ «ترند میکرو» با انتشار گزارشی مدعی شد که بیش از ۹ میلیون کاربر اندروید اپلیکیشن‌ هایی را از پلی استور نصب کرده‌اند که چیزی جز تبلیغ افزار نبوده‌اند. این بدافزارها که تعدادشان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - به ۸۵ مورد می‌رسید، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - آگهی ها را در پس‌زمینه گوشی اجرا می کردند و تعدادی دیگر چیزی جز تبلیغات نمایش نمی دادند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone