🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28490.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نقص امنیتی پردازنده های اینتل و فرصت طلایی AMD برای تصاحب بازار

شرکت AMD به تازگی در بیانیه ای اعلام کرده که پردازنده هایش در برابر حملات مخرب هکرها ایمن هستند. این بیانیه در شرایطی اعلام شده که رقیب سنتی آنها یعنی اینتل هر روز با بحران ...

شرکت AMD به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - در بیانیه ای اعلام کرده که پردازنده هایش در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - برابر حملات مخرب هکرها ایمن هستند. این بیانیه در شرایطی اعلام شده که رقیب سنتی آنها یعنی اینتل هر روز با بحران امنیتی جدیدی روبرو می شود. این وضعیت می تواند توازن بازار پردازنده ها را تغییر دهد.

نصب پچ های امنیتی، کارآیی پردازنده های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - را کاهش می دهد

همان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - طور که می دانید طی ماه های اخیر، تعداد زیادی نقص امنیتی در پردازنده های ساخت اینتل کشف شده؛ از اسپکتر و ملتداون گرفته تا زامبی لود و RIDL و فال اوت و موارد مشابه که به آسیب پذیری های MDS معروف هستند. تمام کاربرانی که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - کامپیوترهای مجهز به پردازنده اینتل استفاده می کنند باید هرچه سریع تر پچ های ارائه شده را نصب کنند، اما این کار به بهای کاهش کارآیی دستگاه تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - شود. حالا شرکت AMD با ادعای ایمن بودن پردازنده هایش به اینتل فخر فروشی می کند و می گوید معماری سخت افزاری آنها به سیستم حفاظت داخلی مجهز است.

وب سایت تخصصی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - لینوکس به نام فرونیکس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - تست هایی را انجام داده که نشان می دهند پچ های امنیتی اینتل تأثیر منفی قابل توجهی روی کارآیی پردازنده ها دارند. به طور میانگین با نصب آپدیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - های جدید، توان پردازنده اینتل در حالت هایپر تردینگ (فراریسمانی) تا 16 درصد کاهش می یابد، در حالی که پردازنده های AMD فقط با سه درصد افت کارآیی روبرو می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم

البته طبق پیشنهاد اپل و گوگل اگر می خواهید در برابر این حملات مصون باشید، باید قابلیت هایپر تردینگ را به کل غیر فعال کنید. این اقدام هم نتیجه ای نخواهد داشت جز کاهش 40 تا 50 درصدی توان پردازنده در فعالیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - پردازشی سنگین. در مقابل، چیپ های AMD به پچ امنیتی نیاز ندارند و قابلیت SMT (چندریسمانی همزمان) هم در آنها به خوبی کار می کند.

هایپر تردینگ بیشتر برای ورک استیشن ها و سرورها اهمیت دارد، یعنی دقیقاً همان بازاری که بخش زیادی از درآمد اینتل را تشکیل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - می دهد. طبق تست های فرونیکس، نصب پچ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - های امنیتی جدید می تواند کارآیی پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - اینتل Core i7-8700K را تا حد پردازنده Ryzen 7 2700X کاهش دهد.

اوضاع اینتل حتی بدتر از این هم خواهد شد چون AMD قصد دارد مجموعه ای از پردازنده های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - مبتنی بر معماری 7 نانومتری را برای دسکتاپ و سرور معرفی کند، در حالی که اینتل هنوز به معماری باستانی 14 نانومتری پایبند است. اگر AMD بتواند از این فرصت استفاده کند، می توانیم آینده کاملاً متفاوتی را برای بازار پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جعفریه استان قم - متصور شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone